کد خبر : 68224
تاریخ انتشار : یکشنبه 20 تیر 1400- 28: 12

رئیس مجمع نمایندگان گیلان:

گیلان باید سهم خود از تولید برق را دریافت کند

گیلان باید سهم خود از تولید برق را دریافت کند

رئیس مجمع نمایندگان گیلان با بیان اینکه مردم از خاموشی‌های مکرر برق ناراضی و نگرانند‌، گفت: گیلان باید قدرالسهم خود از تولید برق را دریافت کند.

به گزارش گیلانستان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد صفری ملک میان با اشاره به تلاش مجمع نمایندگان استان برای کاهش مشکلات برق، اظهار کرد: مردم گیلان از خاموشی‌های مکرر برق واقعاً ناراضی و نگرانند‌ و انتظار دارند وضعیت فعلی اصلاح شود.

وی با اشاره به تشدید اضطراب مردم با خاموشی‌های اخیر، افزود: خاموشی‌های برق امروزه نارضایتی مردم را فراهم کرده است.

رئیس مجمع نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی از تشکیل جلسه‌ای برای رفع نابسامانی‌های برق خبر داد و گفت: قرار است دوشنبه هفته آینده جلسه‌ای را با وزیر نیرو و شرکت توانیر در تهران برگزار و موضوعات خاموشی برق را به شکل ملی پیگیری کنیم.

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه تمام تلاش ما این است که بتوانیم راهی پیدا کنیم تا گیلان قدرالسهم خود از تولید برق را دریافت کند، بیان کرد: دنبال کردن مطالبات به‌حق مردم گیلان و جلوگیری از خاموشی‌های بی‌ضابطه در سطح استان ازجمله موضوعات مهمی که در جلسه با مجموعه توانیر و مسؤولان وزارت نیرو دنبال می‌شود برشمرد.

نایب‌رئیس کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس با بیان اینکه میزان تولید برق در استان گیلان از مصرف آن بیشتر است، گفت: قطعی‌های مکرر برق و خاموشی‌ها نه‌تنها به صنایع و کسب‌وکارها بلکه به مشترکان خانگی هم آسیب‌زده و باید برای جلوگیری از استمرار این اتفاقات ناگوار تدبیری اتخاذ شود.

پایان پیام/فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار