کد خبر : 47172
تاریخ انتشار : دوشنبه 21 بهمن 1398- 47: 16

استاندار گیلان:

یوم الله ۲۲ بهمن زمینه‌ساز استمرار عزت و اقتدار نظام است

یوم الله ۲۲ بهمن زمینه‌ساز استمرار عزت و اقتدار نظام است

استاندار گیلان ضمن دعوت از مردم برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن افزود: ۲۲ بهمن زمینه‌ساز استمرار عزت و اقتدار نظام اسلامی است.

به گزارش گیلانستان ارسلان زارع ظهر امروز در جمع خبرنگاران، با تبریک فرارسیدن یوم الله ۲۲ بهمن و ضمن دعوت از مردم برای حضور در راهپیمایی این روز اظهار کرد: همانگونه که مردم ایران در شکل‌گیری و پیروزی انقلاب اسلامی و حفظ دستاوردهای آن مهمترین نقش را ایفا کرده اند؛ به یقین در استمرار عزت و بزرگی ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی نیز همواره نقش آفرینی می کنند.

وی یکی از جلوه های باشکوه این نقش آفرینی را حضور آحاد ملت در راهپیمایی ۲۲ بهمن و سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران خواند و افزود: در گیلان مسئولان و خدمتگزاران نیز همپای مردم استان در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن حضور خواهند داشت.

نماینده عالی دولت در گیلان تصریح کرد: از همه اقشار مردم فهیم، آگاه و شریف گیلان دعوت می‌کنم همانگونه که در همه صحنه‌های انقلاب و ایام الله، حضور موثر و باشکوهی داشته اند؛ این بار نیز که حسب ضرورت‌ و شرایط امروز کشور بیش از هر زمان دیگری نیاز به حضور آگاهانه هموطنان داریم، در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کنند تا بیش از پیش زمینه‌ساز استمرار عزت و اقتدار نظام اسلامی ایران باشند.

به گزارش ایسنا؛ راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن، فردا (سه شنبه) در استان گیلان همزمان با دیگر نقاط میهن اسلامی برگزار می شود. امیر سرتیپ حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، سخنران این مراسم در رشت است.

انتهای پیام/ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار