کد خبر : 98498
تاریخ انتشار : چهارشنبه 19 مهر 1402- 19: 17

یک پزشک گیلانی رئیس هیئت مدیره مجمع خیرین سلامت شهرستان ری شد

یک پزشک گیلانی رئیس هیئت مدیره مجمع خیرین سلامت شهرستان ری شد

دکتر مجید دل‌آور پزشک گیلانی به عنوان رئیس هیئت مدیره مجمع خیرین سلامت شهرستان ری استان تهران انتخاب شد.

به گزارش گیلانستان به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، روز سه شنبه ۱۸ مهرماه ۱۴۰۲، اولین جلسه مجمع خیرین سلامت شهرستان ری با حضور جمعی از خیرین شهرستان و معاون مجمع خیرین سلامت کشور برگزار و اعضای هیئت مدیره مجمع خیرین سلامت شهرستان ری انتخاب شدند.

 

دکتر اسماعیل غنیان معاون هماهنگی و امور استان های این سازمان مردم نهاد با اشاره به فعالیت های این مجمع طی ۱۴ سال فعالیت خود بیان داشت: مجمع خیرین سلامت واسطه خیری در تحقق اهداف مقدس خیرین با نیازهای نظام سلامت کشور است.

وی با تاکید بر غیردولتی بودن این مجموعه افزود: امیدواریم با شروع به کار شعبه این مجمع در شهرستان ری، شاهد ارتقای سلامت در سطح این شهرستان باشیم.

محمود مولایی، مجید دل آور، مسعود رضاپور و فاطمه غفاری از اعضای هیئت امنای مجمع خیرین سلامت ری نیز از دیگر سخنرانان این نشست بودند.

در ادامه جلسه با برگزاری انتخابات، آقایان محمود مولایی، مجید دل آور، کریم موجانی، سیدنورالدین دبیری، امیر حبیب پور، داود محمدی، عباس داودوندی به عنوان اعضای هیئت مدیره و زهرا زارع و محمود کنگی به عنوان اعضای علی البدل هیئت مدیره و همچنین غلامعلی محمدسلطانی و مسعود رضاپور به عنوان بازرسین و مرضیه یزدی زاده به عنوان بازرس علی البدل مجمع خیرین سلامت شهرستان ری انتخاب شدند.

همچنین با نظر اعضای هیئت مدیره، دکتر مجید دل آور به عنوان رییس هیئت مدیره این مجمع انتخاب شد.

مجمع خیرین سلامت یک سازمان مردم نهاد است که از سال ۱۳۸۸ در سطح کشور فعالیت می کند. اولین دبیرکل این مجمع مرحوم سیدرضا نیری بوده و در حال حاضر نیز دکتر حسینعلی شهریاری دبیرکلی آن را بر عهده دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار