کد خبر : 40976
تاریخ انتشار : شنبه 2 شهریور 1398- 28: 11

از دهه فجر سال گذشته تاکنون؛

۱۱۰۶ پروژه و طرح در استان گیلان به مرحله بهره برداری رسیده است

۱۱۰۶ پروژه و طرح در استان گیلان به مرحله بهره برداری رسیده است

سرپرست استانداری گیلان گفت: با مشارکت مردم، تلاش دستگاه‌های اجرایی و فعالان اقتصادی در بخش دولتی از دهه فجر سال گذشته تاکنون ۱۱۰۶ طرح و پروژه در گیلان به مرحله بهره برداری رسیده است.

به گزارش گیلانستان ارسلان زارع صبح شنبه در آغاز ویژه برنامه‌های هفته دولت استان گیلان در گلزار شهدای رشت با تاکید بر مشارکت مردم این استان در اجرای برنامه‌های دولت در بخش‌های سیاسی، عمرانی و اجتماعی، اظهار کرد: به سبب مشارکت و همراهی مردم گیلان و تلاش دستگاه‌های اجرایی و فعالان اقتصادی بخش دولتی و کارگروه های فعال از دهه فجر سال گذشته تاکنون هزار و ۱۰۶ پروژه و طرح عمرانی و اقتصادی به مرحله بهره برداری رسیده است.

سرپرست استانداری گیلان تصریح کرد: برای اجرای این پروژه‌ها بیش از هزار و ۵۳۶ میلیارد تومان هزینه شده است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران با رشادت‌های شهدا به پیروزی رسید و استمرار و اقتدار ایران همواره مدیون خون این عزیزان است، افزود: امروز خدمتگزاران به مردم استان گیلان در مجموعه دولت و اعضای شورای تامین با شهدا تجدید پیمان می‌کنند که در شرایط کنونی و فشار تحریم‌های استکبار از هیچ کوششی دریغ نکنند.

زارع تاکید کرد: در تلاشیم که در ادامه مسیر شرایط تسریع در اجرای پروژه هایی که ماهیت استانی و شهرستانی دارند را با همکاری همه نهادها و دستگاه ها و در فضای همدلی و وفاق ایجاد کنیم.

گفتنی است امروز با حضور سرپرست استانداری گیلان به صورت همزمان ۳۳ پروژه شرکت آب و فاضلاب گیلان با اعتبار بیش از ۲۲۶ میلیارد ریال، واحد تولیدی انواع پوشاک با سرمایه‌گذاری ۴۵ میلیارد ریال، واحد تولیدی و بسته‌بندی انواع نهاده‌ها و فرآورده های کشاورزی با هزینه ۱۳۰ میلیارد ریال افتتاح می‌شود.

انتهای پیام/مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار