کد خبر : 33544
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 بهمن 1397- 15: 18

۱۱۰ شهید عرصه بهداشت و درمان در گیلان شناسایی شد

۱۱۰ شهید عرصه بهداشت و درمان در گیلان شناسایی شد

اسلامی با بیان اینکه ایثارگری‌های شهدا باید حراست و حفاظت شود گفت: ۱۱۰ شهید عرصه بهداشت و درمان در گیلان شناسایی شده است.

«مسعود اسلامی» امروز ( سه‌شنبه، ۱۶ بهمن ) در رونمایی از کتاب زنان خاطرات رزمنده در حوزه بهداشت دوران دفاع مقدس در مجتمع فرهنگی اقامتی یاس رشت اظهار کرد: امینت و آسایش امروز جامعه را مدیون شهدا هستیم.

معاون بهداشت، امداد و درمان سپاه قدس گیلان با بیان اینکه همواره خاطرات شهدا و رزمندگان دوران دفاع مقدس باید حفاظت و حراست شده و هیچ‌گاه از اذهان فراموش نشود، گفت: در گیلان ۱۱۰ شهید عرصه بهداشت و درمان شناسایی و آثار و خاطرات آنها توسط خانواده‌ها و دوستان نزدیکشان ثبت شده است.

اسلامی اذعان کرد: حفاظت و حراست از آرمان‌های شهدا وظیفه خطیری است که برعهده همه ماست نباید فقط شعار داده بلکه بایستی عملی شود.

وی با تاکید بر اینکه چاپ و نشر خاطرات شهدا و رزمندگان از مهمترین برنامه‌های است که باید مورد توجه قرار گیرد، افزود: بانوان و دیگر جوانان در حوزه درمان و بهداشت دوران دفاع مقدس خدمات ارزنده‌ای ارائه داده‌اند و چاپ خاطرات رزمندگان این عرصه یکی از مهمترین برنامه‌های است که دنبال می‌شود.

معاون بهداشت، امداد و درمان سپاه قدس گیلان به ویژگی‌های شاخص رزمندگان و شهدا پرداخت و خاطرنشان کرد: بانوان بسیاری در دوران دفاع مقدس در حوزه بهداشت و درمان فعالیت داشتند که متاسفانه هیچ آثاری از آنان بر جای نمانده است.

در پایان مراسم از بانوان و رزمندگان فعال در حوزه بهداشت و درمان دوران دفاع مقدس تجلیل و قدردانی شد.

پایان پیام/شبستان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار