کد خبر : 33440
تاریخ انتشار : یکشنبه 14 بهمن 1397- 53: 11

۱۲۱ پروژه دهه فجر امسال در انزلی بهره برداری می شود

۱۲۱ پروژه دهه فجر امسال در انزلی بهره برداری می شود

فرماندار بندر انزلی از افتتاح و به بهره برداری رسیدن ۱۲۱طرح و پروژه عمرانی با اعتبار ۲۰۰ میلیارد تومانی در دهه فجر امسال در بندر انزلی خبرداد.

به گزارش گیلانستان اسماعیل حیدری آزاد اظهارکرد: همزمان با ایام الله دهه فجر و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ۱۲۱ طرح و پروژه عمرانی در حوزه شهری و روستایی در بخش‌های کشاورزی، بهداشت و درمان، کارآفرینی و اشتغالزایی، طرح‌های هادی روستایی، مسکن مهر، آبرسانی، آسفالت روستایی، مخابرات، آموزش و پرورش و مدیریت شهری، پروژه‌های بنادر و دریانوردی افتتاح می شود.

وی افزود: این پروژه‌ها با اعتبار بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان در شهرستان بندرانزلی افتتاح و به بهره‌برداری می رسید.

فرماندارانزلی به پروژه شهر هوشمند شهرداری انزلی اشاره و یادآورشد: اجرای این طرح باتوجه به ضرورت تجهیز شهر انزلی به دوربین‌های ترافیکی، انتظامی، امنیتی و همچنین هوشمند شدن چراغ‌های راهنمایی و رانندگی براساس مصوبات شورای تامین از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی ادامه داد: اعتبار این پروژه‌ها جدای از اعتبارات اعلام شده و به میزان۳۲ میلیارد تومان بوده که به‌صورت بی او تی توسط شهرداری و شورای اسلامی شهر انزلی به بخش خصوصی واگذار و پس از تصویب شورای تامین استان اجرایی می‌شود.

حیدری آزاد با بیان اینکه این طرح با اجرای پروژه کابل فیبرنوری در فاز نخست با نصب ۶۰ دوربین ترافیکی و امنیتی کل شهر بندرانزلی را پوشش می‌دهد دو واحد مونیتورینگ پایش تصاویر این دوربین‌ها در انزلی و غازیان احداث شده است، افزود: در فاز دوم نیز شهر بندرانزلی زیر پوشش چتر کامل اینترنت بصورت وای فای می برد.

انتهای پیام/مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار