کد خبر : 98819
تاریخ انتشار : دوشنبه 24 مهر 1402- 18: 19

فرمانده انتظامی تالش:

۱۶ کیلو مواد مخدر از منزل یک قاچاقچی در تالش کشف شد

۱۶ کیلو مواد مخدر از منزل یک قاچاقچی در تالش کشف شد

فرمانده انتظامی تالش از کشف ۱۶ کیلو و ۷۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک و حشیش در بازرسی از منزل یک قاچاقچی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گیلانستان، سرهنگ محمد رستمی با اشاره به اینکه مواد مخدر و بلای خانمان‌سوز اعتیاد را تهدیدی جدی برای سلامت فردی و اجتماعی عنوان کرد و اظهار کرد: پیشگیری اجتماعی یکی از راه‌های اساسی مبارزه با اعتیاد است.

 

وی افزود: در راستای مقابله با سوداگران مرگ و در پی دریافت خبر فعالیت فردی در امر فروش مواد مخدر در شهرستان تالش، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

 

فرمانده انتظامی شهرستان تالش بیان داشت: پلیس با انجام اقدامات نامحسوس و تحقیقات به عمل آمده پس از اطمینان از صحت موضوع، متهم مورد نظر و محل سکونت وی را شناسایی و با هماهنگی قضائی به آدرس این مکان اعزام شدند.

 

این مقام انتظامی از کشف ۱۳ کیلو و ۱۵۰ گرم تریاک و ۲ کیلو و ۹۲۰ گرم مواد مخدر از نوع حشیش در بازرسی از منزل متهم خبر داد و افزود: قاچاقچی ۲۸ ساله دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

 

سرهنگ رستمی در پایان ضمن تاکید بر هوشیاری خانواده‌ها از آنها خواست برای ریشه کن کردن اعتیاد که موجب تباهی جوانان و نوجوانان می‌شود ضمن همکاری با مجموعه انتظامی، هرگونه اخبار و اطلاعات در این خصوص را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار