کد خبر : 89376
تاریخ انتشار : یکشنبه 28 اسفند 1401- 49: 19

۱۹۴ مدرسه گیلان میزبان مسافران فرهنگی کشور است

۱۹۴ مدرسه گیلان میزبان مسافران فرهنگی کشور است

رئیس اداره رفاه و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش گیلان با اشاره به آغاز پذیرش مسافران فرهنگی در واحدهای آموزشی استان از امروز “یکشنبه” گفت: ۱۹۴ مدرسه در استان برای پذیرش مسافران فرهنگی نوروز ۱۴۰۲آماده شده‌است.

به گزارش گیلانستان، علی عطایی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این تعداد مدرسه در قالب یک هزار و ۱۶۶ کلاس شامل ۶۶ کلاس ویژه دربردارنده اتاق‌های مجهز به تخت، فرش، یخچال، تلویزیون، وسایل گرمایشی و سرمایشی، پتو و بالش است.

 

وی اظهار کرد: ۵۷۸ کلاس الف با امکاناتی از جمله اتاق‌هایی مجهز به فرش پتو، بالش، وسایل خنک‌کننده و گرمازا، یخچال و تلویزیون و عمومی ۵۲۲ کلاس دارای امکاناتی از جمله اتاق‌هایی مجهز به فرش، پتو، بالش، وسایل خنک‌کننده و گرمازا در نظر گرفته شده است.

 

رئیس اداره رفاه و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش گیلان خاطر نشان کرد: ۱۲ مرکز رفاهی دارای ۱۴۰ سوئیت و اتاق با ظرفیت ۵۱۲ تخت آماده پذیرش مسافران فرهنگی کشور است.

 

وی با بیان اینکه طرح اسکان نوروز ۱۴۰۲ فرهنگیان بر اساس بخشنامه وزارت آموزش و پرورش از امروز ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ آغاز و تا ۱۱ فروردین به عنوان آخرین روز پذیرش ادامه دارد، اضافه کرد: اسکان فرهنگیان در نوروز ۱۴۰۲ به صورت رزرو اینترنتی بوده و فرهنگیان می توانند از طریق آدرس http://eskan.medu.ir وارد سامانه شده و نسبت به رزرو کلاس مورد نظر اقدام کنند.

 

عطایی بیان کرد: در صورت عدم رزرو اینترنتی و همچنین وجود ظرفیت خالی فرهنگیان می توانند به پایگاه‌های اسکان که در ۳۳ منطقه و شهرستان استان که آدرس آنها نیز در سامانه اسکان فرهنگیان موجود بوده مراجعه و به صورت حضوری پذیرش شوند، ساعات پذیرش حضوری در صورت وجود ظرفیت خالی از ۹ صبح تا ۲۱ شب است.

 

وی با بیان اینکه ستاد اسکان مکلف به سرویس‌دهی به فرهنگیان و خانواده درجه یک “پدر، مادر، همسر و فرزندان تحت‌ تکفل” آنان است، افزود: اسکان بستگان درجه یک فرهنگیان با ارائه کارت شناسایی فرهنگی یا حکم کارگزینی و شناسنامه حتی‌الامکان با حضور شخص فرهنگی امکان‌پذیر است.

 

رئیس اداره رفاه و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش گیلان اظهار کرد: مدت زمان اسکان میهمانان در مدارس مورد نظر سه روز بوده و در صورت وجود ظرفیت با تایید پایگاه اسکان این مدت قابل تمدید است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار