کد خبر : 41389
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 شهریور 1398- 48: 10

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان:

۲۵ واحد تولیدی جدید در گیلان راه‌اندازی می‌شود

۲۵ واحد تولیدی جدید در گیلان راه‌اندازی می‌شود

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان گفت: ۲۵ واحد تولیدی جدید در شهرک‌های صنعتی استان گیلان راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش گیلانستان احمدعلی شهیدی در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان با بیان اینکه ۳۶ شهرک صنعتی در استان گیلان وجود دارد اظهار داشت: ۲۵ واحد تولیدی در مرحله دیوارکشی، ۶۱ واحد در حال نصب سوله و ۳۰ واحد نیز در حال نصب ماشین آلات هستند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان با اشاره به اینکه اراضی ۳۳ شهرک صنعتی استان برای راه‌اندازی واحدهای تولیدی واگذار شد خاطرنشان کرد: هم‌اکنون ۶ تصفیه‌خانه شهرک صنعتی در حال ساخت و ۲ تصفیه‌خانه برای شهرک‌های صنعتی در مرحله طراحی هستند.

شهیدی با اشاره به اینکه هزار و ۸۰۰ هکتار اراضی در اختیار شهرک‌های صنعتی استان گیلان است ابراز داشت: مساحت کل شهرک صنعتی سپیدرود که در جاده رشت ـ جیرده واقع شده ‌حدود ۶۹۲ هکتار است که در حال حاضر بیش از ۲۸۰ هکتار آن در فاز عملیاتی بوده و ۲۶۰ هکتار آن نیز واگذار شده است.

وی با اشاره به موضوعات زیست‌محیطی طرح توسعه شهرک صنعتی سپیدرود رشت و امکانات این شهرک خاطرنشان کرد: شهرک صنعتی سپیدرود به طور کامل از امکانات آب، برق، فضای سبز و فیبر نوری برخوردار است و تصفیه‌خانه این شهرک نیز با ظرفیت ۳۵۰ مترمکعب در روز در حال احداث است.

رئیس سازمان صنعت،‌ معدن و تجارت استان گیلان نیز در این جلسه با اشاره به لزوم بررسی مجوز زیست محیطی فاز دوم طرح توسعه شهرک صنعتی سپیدرود اظهار داشت: شهرک صنعتی سپیدرود رشت دارای بیشترین واحدهای تولیدی است اما مشکلات زیست محیطی دارد که اقدامات لازم برای حل معضلات آن در حال انجام است.

دلق‌پوش ابراز داشت: با توجه به مصوبه هیئت دولت در بحث بخشودگی جرایم تأمین اجتماعی کارفرمایان استان، تصمیم‌ گرفتیم تا شعبات تأمین اجتماعی این موضوع را در راستای حمایت از کارفرمایان و واحدهای تولیدی مورد بررسی قرار دهند.

انتهای پیام/تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار