کد خبر : 101940
تاریخ انتشار : دوشنبه 4 دی 1402- 43: 14

سرپرست فرمانداری رشت:

۲ شهید گمنام در رشت تشییع و خاکسپاری می شود

۲ شهید گمنام در رشت تشییع و خاکسپاری می شود

سرپرست فرمانداری رشت از برگزاری تشییع و خاکسپاری پیکر ۲ شهید گمنام دوران دفاع مقدس به مناسبت وفات حضرت ام البنین(س) در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گیلانستان، کیا عاشوری ظهر دوشنبه در نشست هماهنگی مراسم‌های هفته مقاومت ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان اظهار کرد: آسایش و آرامش امروز ما در نظام اسلامی را مرهون خون شهدا و رزمندگان هستیم.

 

وی افزود: هجمه‌های استکبار جهانی همیشه بوده و اگر تاریخ ایران را بنگریم همواره یکی از اضلاع مثلث قدرت در نظام بین‌الملل است، با مقایسه تاریخ در میابیم همواره عده‌ای به مقابله با ولایت پرداخته‌اند، از سال ۵۷ تا امروز استکبار جهانی از همه حربه‌ها و تکنیک‌ها استفاده کرده‌اند تا مانع گسترش انقلاب شوند.

 

عاشوری با اشاره به تشییع دو شهید گمنام در رشت، تصریح کرد: همزمان با سالروز وفات حضرت ام البنین (س) و روز تکریم از مادران و همسران شهدا در ۶ دی ماه پیکر مطهر دو شهید گمنام تفحص شده دفاع مقدس در رشت تشییع و در صداوسیما مرکز گیلان و پادگان آموزشی شهید بیگلو لاکان به خاک سپرده می‌شوند.

 

وی با اشاره به در پیش بودن سالروز حماسه ۹ دی‌ماه و روز بصیرت افزود: زنده نگه داشتن سالروز حماسه ۹ دی ماه نماد بصیرت است و مردم گیلان همواره در همه مناسبت‌ها پیشگام بوده و در این بازه نیز یک روز جلوتر از کشور و در هشت دی ماه سال ۸۸ حماسه آفرینی کردند.

 

سرپرست فرمانداری رشت با بیان اینکه سالروز شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و روز جهانی مقاومت را در پیش داریم، گفت: رفتار و سیره سردار دل‌ها نماد مقاومت در عرصه بین‌المللی بوده و امروز جهانیان با شهید سلیمانی آشنا هستند، باید پیوند فرهنگی جهاد و شهادت را با نسل جوان تقویت کرده و به نسل جوان منتقل کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مهدی بدیعی خرسند دوشنبه , ۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۶

واقعا برای شما متاسفم.متاسف و متاسف
اسم شهید بیگلو رو بلد نیستید خوب بنویسید
شما که تو حرفهای خودتان میرپنج هستید
بابا این شهید بزرگوار فرمانده آموزش بووود
ایشون که رفتند( شهید)
به خانوادشون احترام بزارید

رفتن به نوار ابزار