کد خبر : 76078
تاریخ انتشار : یکشنبه 24 بهمن 1400- 32: 11

کلینیک تخصصی بیمارستان امام حسن مجتبی (ع) فومن افتتاح شد

کلینیک تخصصی بیمارستان امام حسن مجتبی (ع) فومن افتتاح شد

کلینیک تخصصی بیمارستان امام حسن مجتبی (ع) فومن با حضور مسئولان استانی و شهرستانی افتتاح شد.

به گزارش گیلانستان، ارسلان سالاری عصر شنبه در حاشیه افتتاحیه کلینیک تخصصی بیمارستان امام حسن مجتبی (ع) فومن، گفت: کلینیک‌های ویژه تخصصی و فوق تخصصی واحدهای درمانی سرپایی تابعه دانشگاه‌های علوم پزشکی هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان اظهار کرد: تحقق شاخص عدالت در سلامت و کاهش سهم هزینه‌های مستقیم مردم، ایجاد دسترسی عادلانه مردم به خدمات بهداشتی درمانی، افزایش خدمت‌رسانی به بیماران سرپایی و ارتقا شاخص رضایتمندی از عمده اهداف راه‌اندازی کلینیک‌های ویژه تخصصی و فوق تخصصی است.

وی افزود: احداث و بهره‌برداری از ۱۰ کلینیک ویژه تخصصی و فوق تخصصی در گیلان در طرح تحول سلامت از اهداف دولت در راستای استقرار عدالت سلامت بوده است.

سالاری با بیان اینکه تاکنون دو کلینیک ویژه تخصصی و فوق تخصصی در شهرستان‌های رشت و رودسر افتتاح و بهره‌برداری رسیده است، ادامه داد: دو کلینیک ویژه تخصصی دیگر نیز در شهرستان‌های فومن و آستانه‌اشرفیه آماده بهره‌برداری هستند.

وی با اشاره به بهره برداری از کلینیک تخصصی بیمارستان امام حسن مجتبی (ع) فومن، افزود: این کلینیک از سال ۹۵ با زیربنای ۷۹۰ مترمربع آغاز و در بهمن‌ماه امسال فرایند احداث و تجهیز آن به پایان رسید.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان بیان کرد: کلینیک ویژه فومن در مساحت ۷۸۰ مترمربعی احداث‌شده و برای ساخت و تجهیز آن ۱۸ میلیارد تومان اعتبار صرف شده است.

سالاری ادامه داد: این کلینیک دارای بخش‌های قلب و عروق، اطفال، جراحی، رادیولوژی، سونوگرافی، داخلی، زنان و زایمان، گوش، حلق و بینی، اعصاب و روان و دندانپزشکی است.

لازم به ذکر است، در گیلان هشت کلینیک ویژه تخصصی و فوق تخصصی در دست احداث است که بین ۹۰ تا ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

انتهای پیام/مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار