کد خبر : 101787
تاریخ انتشار : چهارشنبه 29 آذر 1402- 30: 11

۲ مدیر شرق گیلان دستگیر شدند

۲ مدیر شرق گیلان دستگیر شدند

دادستان عمومی و انقلاب لنگرود گیلان از دستگیری ۲ مدیر این شهرستان واقع در شرق گیلان به اتهام سوءاستفاده از موقعیت شغلی ، ترک فعل و عدم اجرای قوانین و مقررات مملکتی خبر داد.

به گزارش گیلانستان، به نقل از  روابط عمومی دادگستری گیلان، سیدهاشم میرحسینی اظهار کرد: با توجه به مستندات دریافتی برخی از مدیران دستگاه های شهرستان لنگرود تحت فشار اشخاص ذی نفوذ و برای حفظ موقعیت و جایگاه به رقم تضییع حقوق دستگاه تحت تصدی از اعلام جرم به مراجع قضایی و ارائه گزارش به دستگاه نظارتی خودداری کردند.

 

وی افزود: این مدیران ضمن برخورد با تخلف و جرم به دلیل اهمال در انجام وظیفه و تضییع اموال عمومی و حقوق دولتی تحت تعقیب قرار گرفتند.

 

میرحسینی بیان کرد: در این راستا با توجه به دستورات ریاست قوه قضائیه و تاکیدات ریاست کل دادگستری استان گیلان مبنی بر مبارزه بدون ملاحظه با فساد و نظر به اخطارها و پیگیری‌های بعمل آمده مبنی بر اجرای بدون تبعیض قوانین و مقررات از سوی برخی از ادارات، برای ۲ نفر از مدیران شهرستان لنگرود پرونده قضایی به اتهام سوءاستفاده از موقعیت شغلی ، ترک فعل و عدم اجرای قوانین و مقررات مملکتی تشکیل شد و تحقیقات تکمیلی در این زمینه نیز ادامه دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار