کد خبر : 105439
تاریخ انتشار : شنبه 11 فروردین 1403- 59: 21

وزیر راه و شهرسازی:

۴۲۶ میلیون تردد نوروزی در محورهای کشور انجام شده است

۴۲۶ میلیون تردد نوروزی در محورهای کشور انجام شده است

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به میزان تردد در تمامی محورهای کشور گفت: در ایام نوروز تاکنون ۴۲۶ میلیون تردد در تمامی محورهای کشور انجام شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از رودبار، مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی ظهر امروز در حاشیه بازدید از محور منجیل _رودبار و در جمع خبرنگاران با اشاره به انجام ۴۲۶ میلیون تردددر تمامی محورهای کشور اظهار کرد: در ایام نوروز تاکنون ۴۲۶ میلیون تردد در تمامی محورهای کشور انجام شده که این امر نشان دهنده حجم سفر و ترددها در سطح کشور بوده است.

وی با اشاره هدف از سفر به گیلان در روزهای پایانی تعطیلات نوروزی گفت: گیلان بعد از مازندران یکی از پرتردد‌ترین استان‌های کشور بوده است لذا امروز به منظور بررسی محورهای مواصلاتی گیلان به این منطقه سفر کنیم.

وزیر راه و شهرسازی با تأکید بر نقش قابل تأمل افتتاح آزادراه منجیل رودبار در کاهش بار ترافیکی گیلان بیان کرد: افتتاح آزادراه منجیل رودبار بار ترافیکی گیلان را برطرف کرد و دیگر مشکلی در این خصوص وجود نداشته و مسافران دیگر برای سفر به این استان چندین ساعت پشت ترافیک نمی‌مانند.

بذرپاش با تأکید بر لزوم توجه به مدیریت بازگشت سفرهای نوروزی در کشور بیان کرد: گیلان یکی از استان‌های پرتردد در کشور بعد از مازندران بوده است لذا مدیریت بازگشت سفر توسط وزارت راه و شهرسازی و پلیس راه بسیار حایز اهمیت است.

وی با اشاره به آسفالت سه هزار راه روستایی در کشور توسط وزارت راه در طی یکسال گذشته گفت: روند آسفالت راه روستایی در کشور کماکان در سال جدید ادامه‌دار است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار