کد خبر : 69388
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 مرداد 1400- 34: 17

معاون فرماندهی انتظامی گیلان:

۴۳۸۷ پرونده امسال به مراکز مشاوره پلیس گیلان ارجاع شد

۴۳۸۷ پرونده امسال به مراکز مشاوره پلیس گیلان ارجاع شد

معاون فرماندهی انتظامی گیلان گفت: ۴۳۸۷ پرونده در ۴ ماهه نخست امسال به دوایر مشاوره کلانتری‌های استان گیلان ارجاع داده شد.

به گزارش گیلانستان، سرهنگ مجید رسول‌زاده اظهار داشت: از ابتدای امسال تاکنون ۴۳۶ مورد جلسه مشاوره در مرکز مشاوره آرامش پلیس گیلان تشکیل شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۳ درصد افزایش داشته است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی گیلان خاطرنشان کرد: از مجموع ۴ هزار و ۳۸۷ مورد پرونده‌های ارجاعی به دوایر مشاوره و مددکاری کلانتری‌ها در ۴ ماهه نخست امسال حدود ۶۱ درصد پرونده‌ها به صلح و سازش منتهی شده است.

رسول‌زاده درباره عمده‌ترین حوزه فعالیت مرکز مشاوره پلیس گیلان گفت: عمده فعالیت این مرکز ارائه خدمات مشاوره‌ای به مراجعان در زمینه موضوعات خانوادگی، تربیتی، روانشناختی، مشاوره پیش از ازدواج است.

وی با اشاره به موضوع اکثر پرونده‌هایی که به مرکز مشاوره پلیس گیلان ارجاع داده می‌شود عنوان داشت: مهم‌ترین موضوعات مورد بررسی در این مرکز مشاوره مربوط به مسائل خانوادگی است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی گیلان یکی از مؤلفه‌های مهم و اساسی برای رشد و تعالی خانواده را سلامت و بهداشت روان خواند و افزود: بر این اساس خانواده‌ای که از بهداشت روان برخوردار است زمینه پیشرفت جامعه را هموار می‌کند.

رسول‌زاده گفت: با توجه به پیشرفت جوامع و گسترش فناوری‌های جدید بسیاری از خانواده‌ها دچار بحران شده و نیاز به دریافت خدمات مشاوره بیش از پیش احساس می‌شود از این رو مرکز مشاوره آرامش پلیس گیلان آماده ارائه خدمات مشاوره به عموم شهروندان است.

وی با اشاره به راه‌های ارتباطی مردم با این مرکز عنوان کرد: عموم مردم می‌توانند جهت دریافت خدمات مشاوره با شماره تلفن ۲۱۸۲۴۱۰۰ تماس گرفته و یا به آدرس رشت، میدان انتظام، ابتدای بلوار شیون فومنی، رو‌به‌روی ورزشگاه ۶ هزار نفری، مرکز مشاوره آرامش مراجعه کنند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی گیلان با بیان دیگر راه‌های ارتباط‌گیری شهروندان با این مرکز خاطرنشان کرد: همچنین شماره تلفن ۰۹۶۵۸۰ مربوط به سامانه پلیس پاسخگو همه روزه در ساعات اداری آماده ارائه خدمات مشاوره‌ای به شهروندان است.

انتهای پیام/تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار