کد خبر : 93795
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 خرداد 1402- 00: 0

سرپرست فرمانداری رشت:

۴ طرح سالم سازی دریا در شهرستان رشت اجرا می شود

۴ طرح سالم سازی دریا در شهرستان رشت اجرا می شود

سرپرست فرمانداری رشت برلزوم تعریف تفرجگاه‌های مناسب و مجهز برای گردشگران بخش ساحلی تأکید کرد و گفت: در ایام تابستان امسال ۴ طرح سالم سازی دریا در رشت اجرا می شود.

به گزارش گیلانستان، کیا عاشوری عصر دوشنبه در جلسه ستاد ساماندهی سواحل شهرستان رشت اظهار کرد: گیلانی‌ها در مهمان نوازی، عشق ورزی و ابراز محبت، شهره عام و خاص هستند.

 

وی با اشاره به ظرفیت گردشگری سواحل در گیلان افزود: بسترسازی از استفاده درست و سالم از سواحل در گیلان و رشت فراهم شود.

 

سرپرست فرمانداری رشت با تاکید بر لزوم تعریف تفرجگاه‌های مناسب و مجهز برای گردشگران بویژه در بخش ساحلی اضافه کرد: در ایام تابستان امسال ۴ طرح سالم سازی دریا در ساحل امین آباد، حاجی بکنده، مروارید خزر و زیبا کنار دریا اجرا می‌شود.

 

عاشوری اضافه کرد: برای جلوگیری از غرق شدگی و حوادث مرتبط با آن، حفظ موازین اسلامی و جلوگیری از هنجار شکنی، توسعه حوزه کسب و کار در سواحل؛ سه موضوع مورد تاکید در بحث ساماندهی سواحل می‌باشد.

 

سرپرست فرمانداری رشت ادامه داد: تمامی دستگاه‌های مرتبط اعم از دستگاه‌های دولتی، شوراهای اسلامی، دهیاران، نیروی انتظامی و سپاه باید به سواحل شهرستان به عنوان حوزه سرزمینی و جغرافیایی شهرستان رشت نگریسته و تمامی تلاش خود را برای تحقق اهداف فوق به کار بندند.

 

وی با اشاره به طرح سالم سازی ساحل زیباکنار رشت افزود: انتفاع ظرفیت ساحل زیباکنار باید به بومیان منطقه برسد و این مهم با ایجاد فضای کسب و کار تحقق می‌پذیرد.

 

سرپرست فرمانداری رشت ایام تابستان را فرصتی مغتنم برای اجرای برنامه‌های گوناگون و متنوع فرهنگی و نیز معرفی و عرضه صنایع‌دستی رشت به گردشگران برشمرد و تاکید کرد: دستگاه‌های مرتبط مانند میراث فرهنگی و گردشگری، فرهنگ و ارشاد اسلامی، تبلیغات اسلامی، سپاه و سایر متولیان امور فرهنگی با برنامه‌ریزی دقیق در این زمینه اقدام کنند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار