کد خبر : 33797
تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 بهمن 1397- 52: 16

۵۰ هزار کودک گیلانی عضو کانون پرورش فکری هستند

۵۰ هزار کودک گیلانی عضو کانون پرورش فکری هستند

ضیایی با بیان اینکه ۵۰ هزار کودک گیلانی عضو کانون پرورش فکری هستند گفت: هم‌گامی با فن‌آوری‌های نوین، بهره‌گیری از شیوه‌های خلاق و هدف‌مند مربیان و فراگیری فارغ از چارچوب‌های آموزش مستقیم از ویژگی‌های کانون پرورش فکری است.

«اسفندیار ضیایی» گفت: افزایش مراکز فرهنگی هنری ثابت کانون گیلان از پنج مرکز در آغاز انقلاب اسلامی به ۳۱ مرکز، چهار مرکز پستی، چهار مرکز سیار برای کودکان روستا و ۲ مرکز هم برای دانش‌آموزن با نیازهای ویژه از دستاوردهای ۴۰ساله انقلاب است

مدیر کل کانون پرورش فکری گیلان ادامه داد: اعضای کانون از پنج هزار نفر به ۵۰ هزار نفر افزایش یافت.

وی با بیان اینکه فعالیت‌های کانون پرورش فکری کودک‌محور است تصریح کرد: مهارت‌های زندگی و ضررورت کسب این مهارت توسط کودکان موجب شده تا در اولویت برنامه‌های کانون قرار گیرد ضمن اینکه امروز فعالیت‌های علمی یکی از دستاوردهای کانون است.

ضیایی، هم‌گامی با فن‌آوری‌های نوین، بهره‌گیری از شیوه‌های خلاق و هدف‌مند مربیان و فراگیری فارغ از چارچوب‌های آموزش مستقیم را از ویژگی‌های کانون پرورش فکری اعلام کرد.

مدیر کل کانون پرورش فکری گیلان کانون زبان را از دیگر دستاوردهای کانون طی ۴۰ سال انقلاب اعلام و بیان کرد: درحال حاضر ۱۰ مرکز فعال کانون زبان در سطح استان وجود دارد.

وی با اشاره به فعالیت‌های کانون در سطح کشور افزود: گیلان همواره جزو پنج استان برتر بوده کشور در زمینه فعالیت‌های کانون پرورش فکری بوده است.

ضیایی کشف و پرورش استعدادها و معرفی شخصیت‌های برجسته به جامعه را گویای دست‌آوردهای گسترده و تاثیرگذار این مجموعه‌ دانست و تاکید کرد: کسانی که امروز در حوزه‌های مختلف هنری مطرح بوده و موفق هستند در کانون پرورش فکری عضویت داشتند.

پایان پیام/شبستان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار