کد خبر : 36347
تاریخ انتشار : یکشنبه 15 اردیبهشت 1398- 05: 11

با حضور مسئولان؛

۵۲ معلم نمونه صومعه سرایی تجلیل شدند

۵۲ معلم نمونه صومعه سرایی تجلیل شدند

۵۲ معلم نمونه صومعه سرا با حضور مسئولان شهرستان در مراسمی تجلیل شدند.

به گزارش گیلانستان عصر شنبه ۵۲ معلم نمونه و بازنشسته صومعه سرایی در مراسمی تجلیل و تقدیر شد.

این مراسم با حضور سید کاظم دلخوش نماینده صومعه سرا در مجلس، سید جلال سید محمدی سرپرست فرمانداری، مهرداد فیض بخش رئیس آموزش و پرورش شهرستان و جمعی از معلمان و فرهنگیان این شهرستان در تالار فرشتگان برگزار شد.

دشمن به دنبال تغییر نظام مقدس اسلامی

نماینده صومعه سرا در مجلس در این مراسم با اشاره به جایگاه فرهنگیان در جامعه، اظهار کرد: یکی از ارکان توسعه جوامع معلمان با ترتیب نیروی انسانی هستند.

سید کاظم دلخوش با بیان اینکه ملت ما در جمهوری اسلامی تحت لوای قرآن، امام و مقام معظم رهبری ۴۰ سال گذشته با فراز و نشیب‌های بسیاری طی کرده‌اند، افزود: امروز در شرایط نامناسبی به لحاظ اقتصادی هستیم.

وی با اشاره به اینکه جنگ هشت ساله را با همدلی و حضور همه اقشار و اتحاد ملت ایران پیروزی شدیم، افزود: امروز نیز دشمن جنگ نرمی علیه نظام اسلامی به راه انداخته و به جز نابودی نظام مقدس اسلامی هدف دیگری ندارد.

نماینده صومعه سرا در مجلس با اشاره به حضور سپاه برای کمک در زلزله کرمانشاه و سپس سیل اخیر در برخی از استان‌های کشور، بیان کرد: آمریکا نام سپاه را لیست تروریست‌ها قرار داده تا حوزه فعالیت این نهاد را محدود کند.

وی در ادامه با بیان اینکه بخشی از مشکلات کشور ناشی از فشارها و تهدید و تحریم‌های خارجی است، گفت: بخشی از مشکلات نیز به دلیل عدم مدیریت و کم کاری‌های داخلی است که باید برطرف شود.

کسب رتبه‌های برتر آموزش و پرورش صومعه سرا در سطح استان

در ادامه این مراسم رئیس اداره آموزش و پرورش صومعه سرا نیز با اشاره به عملکرد این اداره در یک ساله گذشته، اظهار کرد: آموزش و پرورش صومعه سرا با مدیریت برنامه محور در بسیاری از حوزه در سطح استان دارای جایگاه و رتبه برتر است.

مهرداد فیض بخش به روش انتخاب معلمان و مدیران نمونه در صومعه سرا اشاره کرد و گفت: انتخاب معلمان نمونه در این شهر به روشی خاصی بوده و هر معلم در میان رشته و مقطع خود مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: امروز ۵۲ معلم نمونه و فرهنگی بازنشسته مورد تجلیل قرار می‌گیرند.

انتهای پیام/مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار