کد خبر : 42862
تاریخ انتشار : یکشنبه 21 مهر 1398- 41: 10

مدیرکل بنیاد شهید گیلان:

۶۷ نفر از جانبازان گیلان را بانوان تشکیل می دهند

۶۷ نفر از جانبازان گیلان را بانوان تشکیل می دهند

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان با اشاره به اینکه ۱۰۰درصد هزینه‌های درمانی جانبازان توسط این نهاد پرداخت می شود، گفت: ۶۷ نفر جانبازان گیلان را خانم‌ها تشکیل می دهند.

به گزارش گیلانستان عبدالله پاکاری شامگاه شنبه در حاشیه نشست صمیمی با بانوان جانباز نخاعی کشور در انزلی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: بانوان جانباز امروزه نقش برجسته‌ای در حوزه‌های مختلف ایفا می کنند.

وی افزود: نقش بانوان جانباز در پیشبرد آرمان‌های انقلاب و ارزش‌های دینی ما مثال زدنی است.

پاکاری تصریح کرد: در دوران پیروزی انقلاب و در دفاع مقدس مادران و بانوان این مرز و بوم نقش برجسته‌ای در میادین و پشتیبانی از رزمندگان و صبر و مقاومت و ایستادگی در قبال صدمات ناشی از جنگ داشتند.

وی تاکید کرد: همسران بزرگوار شهدا نیز نقش مهمی در تربیت یادگاران شهدا داشتند که امروزه به عنوان سرمایه ارزشمندی برای پشتیبانی از انقلاب محسوب می شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان با بیان اینکه این استان دارای ۳۳ شهیده است، افزود: ۶۷ نفر از جانبازان دوران دفاع مقدس استان گیلان را بانوان تشکیل می دهند.

پاکاری با اشاره به ارائه خدمات بیمه‌های پایه و تکمیلی از سوی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان برای همه جانبازان، ادامه داد: ۱۰۰ درصد هزینه‌های درمانی جانبازان توسط بنیاد شهید پرداخت می شود، مگر در موارد خاص که بر اثر اختلاف تعرفه‌های بیمه و مراکز ارائه دهنده خدمات باشد.

وی به تأخیر در تامین اعتبارات مربوط به سرانه پرداخت جانبازان به بیمه دی از سوی دولت به دلیل عدم تامین اعتبار، گفت: در گیلان حدود ۵۵ هزار بیمه تکمیلی داریم که میانگین سرانه آنها ۱۵۸ هزار تومان است و بیش از ۸ میلیارد تومان به صورت ماهیانه سرانه بیمه این افراد پرداخت می شود.

انتهای پیام/مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار