کد خبر : 42216
تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 مهر 1398- 16: 17

مدیرعامل بیمه روستایی گیلان:

۷۱۰۰صومعه سرایی تحت پوشش بیمه روستایی/۲۴هزار نفر واجد شرایط هستند

۷۱۰۰صومعه سرایی تحت پوشش بیمه روستایی/۲۴هزار نفر واجد شرایط هستند

مدیرعامل بیمه روستایی گیلان با اشاره به پوشش بیمه‌ای هفت هزار و ۱۰۰ صومعه‌سرایی، گفت: ۲۴ هزار نفر از روستاییان و کشاورزان شهرستان صومعه سرا واجد شرایط بهره‌مندی از این بیمه هستند.

به گزارش گیلانستان هانی قلی پور ظهر چهارشنبه در جلسه با فرماندار صومعه سرا در فرمانداری این شهرستان برگزار شد در ادامه گفت: کشاورزی در استان گیلان بیشتر به صورت خرد از سوی کشاورزان دنبال می شود.

مدیرعامل بیمه کشاورزی، روستایی عشایری گیلان در ادامه با بیان اینکه بر اساس شورای عالی رفاهی کشور و بانک مرکزی شش میلیون خانوار روستایی و عشایری و کشاورز شرایط بهره‌مندی از بیمه روستایی و عشایری هستند، افزود: در حال حاضر ۸۰ هزار بیمه شده روستایی و عشایری در استان گیلان داریم.

وی با اشاره به اینکه سهمیه شهرستان صومعه سرا در این زمینه ۲۴ هزار نفر است، گفت: در حال حاضر هفت هزار و ۱۰۰ نفر تحت پوشش بیمه روستایی و عشایری در شهرستان صومعه سرا هستند.

قلی‌ ‌پور با بیان اینکه شهرستان صومعه سرا ۱۸۰ ۲۴مستمری بگیر بیمه روستایی و عشایری تحت پوشش دارد، ادامه داد: ۳۰ درصد روستاییان و کشاورزان صومعه سرایی تحت پوشش بیمه قرار دارند.

وی با اشاره به سهیمه‌های تعیین شده برای شهرستان‌ها در سال ۹۸، گفت: سهمیه صومعه سرا برای امسال هزار و ۶۸۲ نفر است.

رتبه چهارم صومعه سرا در پوشش بیمه روستایی در گیلان

فرماندار صومعه سرا نیز در ادامه این جلسه با اشاره به اقدامات صورت گرفته در این زمینه،  اظهار کرد: در راستای تحقق اهداف بیمه روستایی و عشایری صومعه سرا در رتبه چهارم استان گیلان از این نظر قرار دارد.

سیدجلال سید محمدی با بیان اینکه ۲۴ هزار روستایی و کشاورز صومعه‌سرایی مشمول این بیمه می شوند، افزود: تاکنون هفت هزار و ۱۰۰ نفر معادل ۳۰ درصد واجدان شرایط در صومعه سرا تحت پوشش بیمه روستایی و عشایری هستند.

سید محمدی با اشاره به اینکه دستگاه‌های اداری به ویژه در حوزه کشاورزی، بهداشت، دهیاری ها و بخشداری‌ها می‌توانند در این راستا کمک کنند، ادامه داد: برای پوشش بیشتر بیمه‌ای نیازمند همکاری و تعامل همه دستگاه‌ها نام برده در این زمینه هستیم.

فرماندار صومعه سرا به نقش اصحاب رسانه و خبرنگاران برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی در این زمینه نیز اشاره کرد و گفت: باید با همکاری همه در استای تحقق اهداف بیمه روستایی و عشایری گام برداریم.

انتهای پیام/مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار