کد خبر : 37568
تاریخ انتشار : یکشنبه 19 خرداد 1398- 41: 16

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان خبر داد:

۸۶ مدرسه گیلان مجری طرح تربیتی شهید« بهنام محمدی»

۸۶ مدرسه گیلان مجری طرح تربیتی شهید« بهنام محمدی»

جهان آرای با بیان اینکه ۸۶ مدرسه در جوار مساجد استان مجری طرح تربیتی شهید بهنام محمدی هستند گفت: این طرح به‌دنبال تربیت نوجوان تراز انقلاب اسلامی با استفاده از ظرفیت مدارس و مساجد است.

به گزارش گیلانستان «نادر جهان آرای» امروز(یک‌شنبه، ۱۹ خرداد) در دیدار مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد گیلان با وی با تاکید بر تعامل و همکاری دستگاه‌های مختلف به‌منظور آموزش‌های مورد نیاز جامعه جهت ارائه خدمات موثرتر و مفیدتر گفت: تربیت تعطیل‌پذیر نیست و می‌توان از ظرفیت مسجد، مدرسه و جامعه برای غنی‌سازی اوقات فراغت بهره برد.

 

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان بر ضرورت بهره‌گیری از ظرفیت مساجد و مدارس برای تعلیم و تربیت دانش‌آموزان تاکید کرد و افزود: طرح تربیتی شهید بهنام محمدی با همکاری سپاه قدس استان زیرنظر بسیج دانش‌آموزی به‌منظور اتصال مسجد، منزل و مدرسه برگزار می‌شود.

 

وی با بیان اینکه ۸۶ مدرسه در جوار مساجد استان مجری این طرح هستند ادامه داد: طرح تربیتی شهید بهنام محمدی به دنبال تربیت نوجوان تراز انقلاب اسلامی با استفاده از ظرفیت مدارس و مساجد است.

 

جهان آرای تصریح کرد: برای تحقق این امر سه نهاد مسجد، خانه و مدرسه همسوی یکدیگر حرکت می‌کنند تا زمینه‌ساز ساخت محله اسلامی شوند.

 

وی در ادامه با تاکید بر غنی‌سازی اوقات فراغت بر اساس ذائقه فردی و فرهنگ دانش‌آموزان و جامعه تصریح کرد: باید نگاه فرهنگی و آموزشی به اوقات فراغت داشت.

 

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان برگزاری برنامه‌های موثر در طرح اوقات فراغت را موجب کارایی بیشتر دانش‌آموزان در سال تحصیلی دانست و افزود: باید لذت استفاده از اوقات فراغت را افزایش داد.

 

وی خاطرنشان کرد: همکاری بین مدرسه و مسجد موجب اعتماد بیشتر خانواده‌ها و فعالیت مشترک مدرسه، محله و مسجد می‌شود.

پایان پیام/شبستان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار