کد خبر : 31181
تاریخ انتشار : دوشنبه 5 آذر 1397- 31: 17

همایش پدافند غیرعامل دستگاه‌های غیر اجرایی در رشت برگزار شد

همایش پدافند غیرعامل دستگاه‌های غیر اجرایی در رشت برگزار شد

همایش پدافند غیرعامل دستگاه‌های غیر اجرایی استان گیلان در رشت برگزار شد.

به گزارش گیلانستان سرهنگ محمود احمدی ظهر امروز در همایش پدافند غیرعامل دستگاه‌های غیر اجرایی استان گیلان در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد رشت اظهار داشت: یکی از بحث‌های جدی در مبارزه با دشمنان بحث پدافند غیرعامل است.

مسئول سازمان بسیج کارمندان سپاه قدس گیلان با بیان اینکه امام خمینی(ره) دو یادگار برای جامعه اسلامی به جا گذاشتند عنوان داشت: نخستین یادگار امام خمینی(ره) اصل ولایت فقیه است.

وی با اشاره به اینکه ولایت فقیه همانند حاکمیت علوی بر جامعه است تصریح کرد: دومین یادگاری امام خمینی(ره) بسیج است که همانند ضریح، ولایت فقیه را محافظت می‌کند.

احمدی با تاکید بر اینکه بسیج با سپری شدن ۴۰ سال از انقلاب اسلامی توانسته به بهترین روش از نظام اسلامی دفاع کند خاطرنشان کرد: بسیج از الطاف الهی به جامعه اسلامی است.

مسئول سازمان بسیج کارمندان سپاه قدس گیلان با بیان اینکه دفتر مجاهدت‌های بسیج توسط شهیدان امضا شده است ابراز داشت: بعضی از افراد راهشان را کج کردند اما راه بسیج همواره راه مستقیم است.

وی با اشاره به اینکه مصداق بسیج کامل در شخصیت حضرت علی(ع) تجلی پیدا می‌کند گفت: هر انسانی که مسولیتی  را در جامعه پذیرفته است یک بسیجی محسوب می‌شود.

احمدی با تاکید بر اینکه کشور ما در ۴۰ سالگی در حال رسیدن به بلوغ است افزود: دشمنان می‌خواهند جلوی رسیدن انقلاب به بلوغ فکری را بگیرند و به همین دلیل در عرصه‌های مختلف برای نابودی ایران برنامه‌ریزی می‌کنند.

مسول سازمان بسیج کارمندان سپاه قدس گیلان با بیان اینکه دشمنان قصد داشتند تا اعتراضات اقتصادی به اصل نظام تعمیم داده شود اظهار داشت: دشمنان برای ایجاد ناامنی چندین پروژه را به صورت متوالی اجرا کردند.

وی با اشاره به اینکه بعد از اعتصابات کامیون‌دارها دشمن نقشه اعتصاب معلمان و بازاریان را طراحی کرد عنوان داشت: دشمن می‌خواست اعتصابات صنفی را به استیضاح رئیس جمهوری وصل کند.

احمدی با اعلام اینکه کامیون‌داران در رشت چندین بار اعتصاب کردند و افزایش این اعتصابات مشکلاتی را ایجاد می‌کرد گفت : نخستین بار لیست امید طرح استیضاح رئیس جمهور را مطرح کرد.

رئیس سازمان بسیج کارمندان سپاه قدس گیلان با بیان اینکه قرار بود تا مراسمات محرم و صفر تبدیل به یک فضای رادیکال برای نظام شود ابراز داشت: بی‌نظمی اقتصادی به وسیله دلار در کشور ایجاد شد.

به گزارش تسنیم در این همایش دستگاه‌های غیر اجرایی استان گیلان با روش‌های جدید دشمن برای نفوذ و تخریب توسط اساتید مختلف آشنا شدند.

این همایش با کمک بسیج کارمندان استان گیلان برای دستگاه‌های اجرایی برگزار شد که در ابتدای مراسم چندین کلیپ از مقام معظم رهبری در زمینه‌های مختلف مبارزه با جنگ نرم در همایش پخش شد.

نخستین سخنران این همایش سرهنگ محمود احمدی بود که در مورد جایگاه رفیع بسیج و فعالیت‌های این نهاد مردمی سخنرانی کرد و در مورد فعالیت‌های سازمان بسیج کارمندان سپاه قدس گیلان توضیح داد.

سخنران اصلی این مراسم پرفسور علی کرمی بود که در مورد روش‌های نوین پدافند غیرعامل و روش‌های جدید نفوذ دشمن با توجه به شرایط جغرافیایی و اقلیمی استان گیلان صحبت کرد.

در همایش پدافند غیرعامل دستگاه‌های غیر اجرایی استان گیلان از مدیران ۳ دستگاه غیراجرایی استان گیلان توسط سپاه قدس گیلان تجلیل شد.

مدیران بانک سپه استان گیلان، سازمان هواشناسی و سازمان توزیع برق منطقه‌ای رودبار به عنوان مدیران برتر در حوزه فعالیت های سازمان بسیج کارمندان معرفی شدند.

انتهای پیام/تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار