کد خبر : 38768
تاریخ انتشار : پنجشنبه 13 تیر 1398- 58: 16

لجبازی کودکانه یک عضو شورا با شهردار؛ یا فلان کارمند را اخراج می‌کنی یا استیضاحت می‌کنم!

لجبازی کودکانه یک عضو شورا با شهردار؛ یا فلان کارمند را اخراج می‌کنی یا استیضاحت می‌کنم!

ماجرا به قدری برای عضو شورا حیثیتی و مهم شده است که تمامی وظایف ذاتی خود در شورای شهر را کنار گذاشته و همواره در فکر و تلاش برای اخراج آن کارمند از مسئولیتش و به قول خود، ادب کردنش می باشد.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی گیلانستان، در آخرین جلسه رسمی شورای شهر، موضوعی مضحک توسط یکی از اعضای شورا در صحن علنی مطرح شد که حکایت از درگیری لفظی‌ با یکی از کارمندان شهرداری داشت.

گویا در روزهای گذشته به دلیل سرپیچی آن کارمند از انجام خواسته غیر معقول آن عضو شورا که خلاف مقررات واحد مالی شهرداری بوده است، این مشاجره بینشان پیش آمد.

اکنون ماجرا به قدری برای عضو شورا حیثیتی و مهم شده است که تمامی وظایف ذاتی خود در شورای شهر را کنار گذاشته و همواره در فکر و تلاش برای اخراج آن کارمند از مسئولیتش و به قول خود، ادب کردنش می باشد.

شهردار نیز از بس در همین روزهای اولیه کاری‌اش تحت فشار و لجبازی کودکانه این عضو شورا در این موضوع دست و پاگیر قرار گرفته است، خودش در جلسه علنی از جانب کارمند مذکور رسما از ایشان عذرخواهی نموده و قول داده ضمن حل و فصل موضوع، آن کارمند را برای عذرخواهی به پیشش بفرستد تا قضیه ختم به خیر شود.

اما ظاهرا این میزان از عذرخواهی کافی نبوده و گویا آن عضو شورا به جز اخراج کارمند، به هیچ نوعی راضی به کوتاه آمدن نیست.

این فشارها در حالی است که طبق ماده ۴۶ قانون شهرداری ها، هیچ عضو شورایی حق دستور مستقیم به کارمندان شهرداری را نداشته و اگرهم تذکر یا ضرورتی در انجام کاری را احساس نمود، می بایست به وسیله شهردار، اقدامات لازم را انجام دهد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار