کد خبر : 35474
تاریخ انتشار : یکشنبه 18 فروردین 1398- 21: 17

فرماندار لاهیجان:

کمک های مردمی به مناطق سیل زده به صورت متمرکز انجام شود

کمک های مردمی به مناطق سیل زده به صورت متمرکز انجام شود

فرماندار لاهیجان، با بیان اینکه کمک های مردمی بهتر است به صورت متمرکز انجام و به دستگاه ها و سازمان های متولی تحویل شود، اظهار کرد: نیازمند کمک همه به ویژه رسانه های گروهی در این امر انسانی هستیم.

به گزارش گیلانستان اسماعیل میرغضنفری در کمیته هماهنگی شهرستان لاهیجان که به منظور دریافت و ارسال کمک های مردمی به هموطنان استان های خسارت دیده از سیل برگزار شد، از نمایندگان رسانه های شهرستان خواست در امر خیر کمک رسانی و تلطیف فضای رسانه ای جهت دریافت کمک های مردمی و ارسال آن به هموطنانی که در سیل اخیر خانه و اثاثیه زندگی خود را از دست داده و نیازمند هستند، همکاری کنند.

وی افزود: کمیته هماهنگی شهرستان لاهیجان به منظور دریافت کمک های مردمی متشکل از فرماندار، امام جمعه، نماینده مردم شهرستان لاهیجان در مجلس، فرمانده سپاه، معاونان سیاسی و عمرانی فرمانداری لاهیجان تشکیل شده و آماده دریافت و ارسال کمک های نقدی و غیر نقدی مردم با محوریت استانداری به استان های آسیب دیده است.

فرماندار لاهیجان خاطرنشان کرد: اعضای این کمیته در انتظار اعلام نحوه تامین نیازها و کمک رسانی و چگونگی آن از سوی استانداری و مقامات استانی می باشند تا با اطلاع رسانی بیشتر به شهروندان خیر و نوع دوست شهرستان نسبت به جمع آوری آن اقدام کنند.

میرغضنفری با بیان اینکه کمک های مردمی بهتر است به صورت متمرکز انجام و به دستگاه ها و سازمان های متولی تحویل شود، اظهار کرد: نیازمند کمک همه به ویژه رسانه های گروهی در این امر انسانی هستیم و رسانه ها می توانند فضایی ایجاد کنند که کمک های بیشتری تامین و ارسال شود.

وی گفت: چادرهای هلال احمر در سطح شهرستان آماده دریافت کمک های مردمی است ولی برای کمک های منسجم و سازماندهی شده منتظر دستور نحوه کمک رسانی و جمع آوری کمک های مردمی از سوی مقامات بالادست هستیم.

این مقام مسئول یادآور شد: براساس فرهنگ ایرانی و مبانی دین اسلام کمک به همنوعان و هموطنان امری انسانی و ارزشمند است و همگان در این امر وظیفه شرعی و دینی دارند زیرا روزی ممکن است این حادثه برای مردم و استان ما اتفاق بیفتد که ما نیازمند به کمک هموطنان خود باشیم.

انتهای پیام/ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار