کد خبر : 106639
تاریخ انتشار : چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403- 24: 9

گیلانستان گزارش می‌دهد؛

افشای پشت پرده خیانت بزرگ “یاران عباسی”/ مدیرانی که به منتقدین پاس گُل داده و منتظر استاندار جدید هستند!

افشای پشت پرده خیانت بزرگ “یاران عباسی”/ مدیرانی که به منتقدین پاس گُل داده و منتظر استاندار جدید هستند!

پشت پرده عملکرد برخی یاران عباسی نشاندهنده یک خیانت بزرگ در حق استاندار گیلان است.

به گزارش گیلانستان، اسدالله عباسی استاندار گیلان به بسیاری که شاید خواب مدیریت ارشد در استان را نمی‌دادند بها داد و در عوض این افراد حتی در کوچکترین بحران‌ها و چالش‌های اجتماعی پشت استاندار را خالی و هیچ دفاعی از عملکرد نماینده عالی دولت در گیلان نکرده و نمی‌کنند!

 

عدم دفاع برخی مدیران عمدی و برخی سهوی است، برخی هم هنوز تصمیمی در این باره نگرفته اند و هنوز در بهت و شوک بزرگ انتصاب در پست‌های مدیریتی استان هستند.

 

دستگاه‌های اجرایی گیلان حتی آمار اشتغال عباسی را گردن نمی‌گیرند و برخی با عافیت‌طلبی در انتظار استاندار جدید گیلان هستند!

 

اشتباهات عباسی کم نبوده و در لیست نمرات منفی عباسی عدم بکارگیری مدیران لایق و انقلابی در پست‌های مدیریتی استان است و این یادداشت دفاع از عملکرد عباسی نیست! بلکه زنگ هشداری برای قطار کند پیشرفت گیلان است که گاهی در ایستگاه بی‌تجربگی و ناکارآمدی مدیران گیلان متوقف می‌شود.

 

البته برخی از نزدیکان استاندار گیلان هم در خوشبینانه‌ترین حالت با بی‌تجربگی و ساده‌لوحی به منتقدان و مخالفان عباسی پاس گل می‌دهند!

 

دولت اقدامات خوبی هم در برخی از حوزه‌های گیلان داشته ولی زبان مدیران و یاران عباسی در بیان عملکرد دولت با لکنت زبان و در بسیاری موارد با خاموشی همراه است! و شاید همین مسئله سبب شده تا حامیان رئیسی از دولت نخست وی در گیلان به عنوان دولت سوم روحانی یاد کنند.

 

همین نکات برای اثبات بی‌کفایتی برخی یاران عباسی کافی است… و عباسی محکوم به شروع تغییرات مدیریت میانی بوده و شاید شمارش معکوس برای تغییر عباسی در دولت شروع شده است…

 

 

 

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار