کد خبر : 80584
تاریخ انتشار : پنجشنبه 3 شهریور 1401- 08: 21

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان خبر داد

آماده سازی ۱۵ پروژه ورزشی گیلان تا پایان سال

آماده سازی ۱۵ پروژه ورزشی گیلان تا پایان سال

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان، از پیش بینی پایان کار آماده سازی ۱۵ پروژه نیمه تمام تا پایان سال جاری خبر داد و متذکر شد: با افتتاح این پروژه ها ۳۰ هزار مترمربع به مساحت اماکن ورزشی استان گیلان افزوده خواهد شد.

به گزارش گیلانستان، جهانبخش آرمان در گفت وگو با خبرنگاران، با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، هفته دولت را یادمانی ارزشمند برای نکوداشت خدمت رسانی بزرگمردانی عنوان کرد که در راه عدالت و هواخواهی از مردم جانشان را هدیه انقلاب کرده اند.

وی با بیان اینکه در یکسال گذشته برای توسعه زیر ساخت های ورزشی و تعمیر و نگهداری اماکن ورزشی در سطح استان گیلان بیش از ۹۴۸ میلیارد ریال هزینه کرده ایم، افزود: همچنین برای ازدواج جوانان حدود ۲۵۰ میلیارد ریال تسهیلات بانکی تخصیص یافته است.

این مقام مسئول ادامه داد: در سفر ریاست محترم جمهور ۱۳۶ میلیارد تومان اعتبار برای ورزش استان اختصاص داده شده بود که تاکنون ۳۵ میلیارد تومان را جذب کرده ایم.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان گفت: برای بهره برداری از ۱۴۵ پروژه نیمه تمام استان گیلان حدود ۶۰ میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز است که متوسط پیشرفت این پروژه ها حدود ۴۰ درصد می باشد.

آرمان از پیش بینی پایان کار آماده سازی ۱۵ پروژه نیمه تمام تا پایان سال جاری خبر داد و متذکر شد: با افتتاح این پروژه ها ۳۰ هزار مترمربع به مساحت اماکن ورزشی استان گیلان افزوده خواهد شد.

وی به مهمترین عملکرد عمرانی حوزه ورزش گیلان نیز اشاره کرد و گفت: راه اندازی همزمان هفت استخر در رشت، صومعه سرا، بندرانزلی، فومن، رودبار، آستانه اشرفیه و سیاهکل، پس از دوران کرونا یکی از مهمترین فعالیت ها در این حوزه بود.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان به بازسازی و استانداردسازی ورزشگاه های فوتبال گیلان نیز اشاره و بیان کرد: با توجه به صعود تیم های فوتبال استان گیلان به لیگ های مختلف کشور، یکی از اهداف مهم ما بازسازی و استانداردسازی ورزشگاه های فوتبال است که در این راستا هم اینک در حال مرمت، بازسازی و احداث چمن و سکوی ورزشگاه شهید عضدی رشت، ورزشگاه زنده یاد سیروس قایقران بندرانزلی، ورزشگاه وحدت بندرآستارا، ورزشگاه رستم‌آباد رودبار و ورزشگاه پوریای ولی تالش هستیم.

آرمان، احداث گود کشتی گیله مردی، تکمیل استخر کوثر رشت، احداث استخر استاندارد در مرکز گیلان، احداث کمپ تیم های ملی و احداث سالن های تخصصی بر اساس آمایش سرزمینی را از دیگر برنامه‌های مهم ورزشی گیلان دانست.

انتهای پیام/ ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار