کد خبر : 105553
تاریخ انتشار : پنجشنبه 16 فروردین 1403- 04: 16

ادعایی جدید از یک مدیر اجرایی؛

آمار اشتغال گیلان از مرز ۸۰ هزار نفر عبور کرد/ جشن اشتغال بیکاران در ورزشگاه آزادی تهران؟!

آمار اشتغال گیلان از مرز ۸۰ هزار نفر عبور کرد/ جشن اشتغال بیکاران در ورزشگاه آزادی تهران؟!

مدیر اجرایی گیلان با انتشار مطلبی در یکی از شبکه‌های اجتماعی آمار اشتغال را تغییر داد.

به گزارش خبرنگار سرویس اقتصادی گیلانستان، گویا استاندار گیلان یکی از مدیران اجرایی را مامور پاسخگویی به نقد مردم و رسانه‌ها کرده است.

 

سیاوش آقاجانی عضو شورای اداری گیلان و مدیرکل کار استان پاسخ عجیبی به انتقادات مردمی در خصوص آمار اعلامی اشتغال استاندار گیلان داد.

 

 

 

در پاسخ به این متن باید گفت؛ جناب مدیرکل کار گیلان، ضرب‌المثل معروفی است چون که صد آمد نود هم پیش ماست … حالا اگر استاندار گیلان مدعی ۵۶ هزار اشتغال در دو سال اخیر است چرا برای استخدام ۱۰ نفر با نامه‌ای رسمی و حاشیه‌ای به تهران دخیل بسته است؟! کسی که توان اشتغال زایی ۵۶ هزار نفر را دارد برای هفده صدم درصد(۱۰ نفر) این آمار توان ندارد!

 

پاسخ شما را در اینستاگرام خطاب به مردم گیلان دیدیم؛ به ظاهر با تعریف علمی و در انتها با گلایه و در وسط با ادعایی عجیب مواجه بودیم!

 

فرمودید رانندگان محترم اسنپ، مسافرکش‌ها و … در آمار ۵۶ هزار نفری‌ استاندار گیلان جایی نداشته‌اند! یعنی با این حساب آمار کل اشتغال گیلان بیش از ۸۱ هزار نفر است! و فقط ورزشگاه آزادی تهران گنجایش جشن احتمالی اشتغال این بیکاران گیلانی را دارد!

 

اتفاقا کارشناسان معتقدند مدیران دولتی و حتی برخی نمایندگان ادوار مجلس، در آمار اشتغال ۲۵ هزار نفری رانندگان محترم اسنپ و سایر تاکسی‌های اینترنتی و غیر اینترنتی نقش پر رنگی تر داشته‌اند تا ادعای اشتغال ۵۶ هزار نفری که مایه تعجب مردم شده!

 

می‌فرمایید چگونه؟! این حجم اشتغال و روی آوردن به کار رانندگی نتیجه تعطیلی و رکود کارخانجات بسیاری و در کنار آن بحران برنج! است و عامل اصلی هر دو، اقدامات نابجا و ترک فعل مسئولان عزیز و همیشه خدمتگزار ملت!

 

برادر عزیز! نه آمار ۸۱ هزار نفری و نه آمار ۵۶ هزار نفری؛ لطفا فقط لیست هزار نفر از اشتغال زایی استاندار گیلان را برای راستی‌آزمایی در اختیار رسانه‌ها قرار دهید که برخلاف شرکت طرف قراردادتان، بدون دریافت ریالی راستی آزمایی کرده و نتیجه را به مردم اعلام کند، هرچند که نتیجه بر کسی جز شما و استاندار گیلان پوشیده نیست!

 

 

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 2 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار