کد خبر : 105592
تاریخ انتشار : شنبه 18 فروردین 1403- 02: 2

فرار مسئولان گیلان از مطالبات مردمی؛

شفافیت برای مدیران سخت تر از مدرسه رفتن دانش آموزان در چهاردهم فروردین؟!

شفافیت برای مدیران سخت تر از مدرسه رفتن دانش آموزان در چهاردهم فروردین؟!

گویا شفافیت از مدرسه رفتن در روز چهاردهم فروردین هم برای برخی مدیران سخت‌تر است!

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی گیلانستان، شفافیت یکی از مطالبات مهم مردمی است که می‌تواند سبب امیدآفرینی، اعتماد بیش از پیش مردم به مسئولان، غرور ملی، قضاوت عادلانه و حتی افزایش مشارکت مردم در همه زمینه‌ها شود.

 

شفافیت البته دارای چهره مصنوعی و بدلی هم هست، یعنی طوری پوز شفاف‌سازی بدهند که انگار خادم‌ترین و شفاف‌ترین مدیران هستند! در حالیکه با فریب افکار عمومی اوضاع بدتر می‌شود.

 

در بین مدیران دستگاه‌های اجرایی گیلان هستند افرادی که با شفافیت امور کمک شایانی به خود، دولت، مردم و حتی نظام می‌کنند و عده‌ای اندک از شفاف‌سازی ادعاهای خود فرار می‌کنند!

 

عده‌ای از مدیران گیلان علاوه بر فرار از شفافیت با شیوه احمدی‌نژادی انگار برای شفاف‌سازی از چیزی که می‌دانند کذب است وقت می‌خرند!

 

مانند احمدی‌نژاد بگم بگم راه انداخته و لیست در جیبشان است ولی منتشر نمی‌کنند؟! شاید جیبشان مثل محمود احمدی‌نژاد سوراخ است، ولی آنان باید بدانند اگر می‌خواهند از احمدی‌نژاد کپی‌برداری کنند اقدامات خوبش را کپی کنند نه این روش فریب و….

 

برادرانه عرض می‌کنیم، مردم تشنه مدیران شفاف و صادق هستند، پس عدم شفاف بودنتان را گردن حضور یا عدم حضور چند رسانه نیندازید و با برگزاری نشست خبری و یا انتشار ادعاهایتان شفاف سازی کنید.

 

شفاف‌سازی فیلم هزار سناریو نیست! شفاف‌سازی یک بهانه می‌خواهد آنهم بهانه حق الناس! برای فرار از شفاف‌سازی ده‌ها ساعت وقت خود را جهت جمع کردن یار در اینستاگرام و… معطل نکنید! شما می‌توانید ظرف ۵ دقیقه شفاف‌سازی کنید…

 

گویا شفافیت از مدرسه رفتن در روز چهاردهم فروردین هم برای برخی مدیران سخت‌تر است!

 

مردم حق دارند بدانند که شماهایی که از بیت المال و از جیب مردم حقوق می‌گیرید و از جیب مردم اعتبارات کارهایتان تهیه می‌شود، چقدر صادق، فعال و کاری هستید.

 

پس تا دیر نشده و مراسم تودیعتان برگزار نشده “شفاف‌سازی” کنید مگرنه از دیدگاه مردم مدیر معزولید!

 

 

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار