کد خبر : 98325
تاریخ انتشار : یکشنبه 16 مهر 1402- 27: 19

رئیس شورای شهر رشت:

اتوبوس‌های شهری پاسخگوی نیاز رشتوندان نیست

اتوبوس‌های شهری پاسخگوی نیاز رشتوندان نیست

رئیس شورای شهر رشت با انتقاد از وضعیت حمل و نقل عمومی در این شهر گفت: اتوبوس‌های شهری پاسخگوی نیاز رشتوندان نیست.

به گزارش گیلانستان، محمد حسین واثق کارگرنیا امروز یکشنبه در یکصد و دومین جلسه علنی شورای شهر رشت با اشاره به انجام عملیات‌های روز اخیر در فلسطین اشغالی، اظهار کرد: فرزندان حماس در اقدامی غرور آفرین پاسخی کوبنده به سال‌ها ظلم و تعدی رژیم فاسد اسرائیل دادند و سال‌ها است که این ملت مظلوم مورد هجوم اسرائیل غاصب قرار گرفته‌اند.

 

وی همچنین با گرامی داشت هفته نیروی انتظامی افزود: سبزپوشان ناجا صادقانه برای امنیت و آسایش ملت بزرگ ایران اسلامی در تلاش هستند و قدردان زحمات شأن هستیم.

 

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه کودکان آینده سازان ایران اسلامی هستند، گفت: توجه به کودکان، سلامت جامعه را در آینده تأمین می‌کند و مجموعه مدیریت شهری رشت همواره به کودکان نگاه ویژه دارد و در این راستا در این دوره از فعالیت شورا پارک کودک در جوار پارک بانوان منظریه رشت راه اندازی شد.

 

کارگرنیا با اشاره به افتخار آفرینی ورزشکاران ایرانی در مسابقات آسیایی هانگژو اضافه کرد: ورزشکاران گیلانی در این دوره از مسابقات خوش درخشیدند و این افتخارآفرینی‌ها را به تمامی ملت بزرگ ایران اسلامی بالاخص هم استانی‌های عزیز تبریک عرض می‌کنم.

 

وی با اشاره به ارسال لوایح متعدد با عنوان کمک مالی به گروه‌های مردم نهاد افزود: این مسئله موجب شده تا برخی از همکاران شورا انتقاد کنند و دبیرخانه شورا بابت چنین هزینه‌های هنگفتی که عمدتاً تحت لوایح مالی به شورا ارسال می‌شود به شهرداری تذکر دهد.

 

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به لایحه اجاره اتوبوس‌های درون شهری رشت به برخی از کارخانه‌ها بیان کرد: در شرایطی فعلی که تعداد اتوبوس‌های رشت نسبت به استانداردها بسیار کم است، شهروندان به لحاظ حمل و نقل عمومی با مشکلات فراوانی مواجه هستند و در این وضعیت که اتوبوس‌های رشت پاسخگوی نیاز شهروندان نیست.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار