کد خبر : 66602
تاریخ انتشار : دوشنبه 10 خرداد 1400- 33: 17

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی گیلان:

اجازه قدرت نمایی به معاندان در گیلان و اردبیل را نمی‌دهیم

اجازه قدرت نمایی به معاندان در گیلان و اردبیل را نمی‌دهیم

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی گیلان با اشاره به اینکه حرکات ضد امنیتی و قومیتی از جانب دشمن خنثی است، گفت: پلیس در کنار مردم اجازه قدرت نمایی به معاندان را نمی دهد.

به گزارش گیلانستان، سرهنگ مجید رسول زاده  نسبت به تلاش دشمنان برای ایجاد اختلاف بین اهالی شهرهای همسایه اردبیل و آستارا هشدار داده و از شهروندان این دو شهرستان خواست تا مراقب توطئه‌ها و اقدامات کینه توزانه بدخواهان باشند.

وی با تاکید بر وحدت و همدلی همه اقوام در جمهوری اسلامی ایران، افزود: دشمن قصد دارد به انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا به هر طریقی ضربه وارد کند و هوشیاری مردم در این رابطه ضروری است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی گیلان با تاکید بر آگاهی رسانه‌ها و فعالان مجازی و سایت‌های خبری، گفت: دشمنان اخیراً در یک اقدام خطرناک تصمیم گرفتند اهالی دو شهر اردبیل و آستارا را که قرن‌ها با حرمت و احترام در کنار هم زندگی کرده‌اند را در مقابل هم قرار داده و بحران‌های غیر قابل مهار ایجاد کنند.

رسول زاده با بیان اینکه تعامل، همدلی و کار در کنار یکدیگر با رویکرد رفع و کاهش مشکلات به بهبود احساس امنیت و ارتقای مقوله امنیت منجر می‌شود، اظهار کرد: رسانه‌ها و خبرنگاران و فعالان مجازی از جمله این بخش‌ها هستند که می‌توانند با انتشار و انتقال صحیح، صادقانه و روشنگرانه عملکردها و اطلاعات را به مردم نیز به درستی انعکاس دهند.

انتهای پیام/مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار