کد خبر : 76823
تاریخ انتشار : شنبه 14 اسفند 1400- 21: 10

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی گیلان:

قتل در پره سر شهرستان رضوانشهر/ قاتل فراری دستگیر شد

قتل در پره سر شهرستان رضوانشهر/ قاتل فراری دستگیر شد

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی گیلان با اشاره به وقوع یک فقره قتل در پره سر شهرستان رضوانشهر، گفت: قاتل فراری کمتر از دو ساعت در شهرستان رودبار دستگیر شد.

به گزارش گیلانستان، سرهنگ مجید رسول‌زاده فرساد در گفتگو با رسانه‌ها با اشاره به وقوع یک فقره قتل در شهر پره سر، اظهار کرد: این قتل در یک خانه ویلایی در شهرستان رضوانشهر رخ داده است.

وی افزود: بعد از دریافت گزارش این قتل، بررسی موضوع و دستگیری قاتل در دستور کار مأموران پلیس قرار گرفت.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی گیلان در ادامه با اشاره به حضور مأموران پلیس در صحنه حادثه، افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد خانمی که همراه مقتول در ویلای شخصی او بوده بلافاصله پس از وقوع قتل توسط قاتل از محل متواری شده است.

وی ادامه داد: پس از تحقیقات گسترده و ردگیری‌های پلیس، این خانم متواری دستگیر و در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد همسر وی به اتفاق همدست خود به محل اقامت مقتول و همسرش در ویلای شخصی مقتول مراجعه و پس از درگیری فیزیکی، سرانجام وی را با ضربات قمه به قتل رسانده است.

سرهنگ رسول‌زاده افزود: پلیس سرانجام با اشرافیت اطلاعاتی و پیگیری‌های فنی موفق شد محل تردد متهمان را شناسایی و پس از انجام هماهنگی قضائی، هر دو متهم متواری ۲۷ و ۲۹ ساله که قصد خروج از استان گیلان داشتند را شناسایی و ظرف کمتر از دو ساعت آن‌ها را در شهرستان رودبار دستگیر کند.

وی بر لزوم پایبندی، تعهد و احترام به حریم خانواده تاکید کرد و گفت: متهمان پس از رویارویی با ادله متقن ارتکاب جرم، به بزه انتسابی اعتراف کردند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گیلان افزود: متهمان به ارتکاب جرم قتل پس از تشکیل پرونده در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

انتهای پیام/مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار