کد خبر : 69190
تاریخ انتشار : چهارشنبه 20 مرداد 1400- 56: 17

مدیر کل زندان های گیلان:

استمرار سرکشی از خانواده های زندانیان در گیلان

استمرار سرکشی از خانواده های زندانیان در گیلان

محمدی گفت: در راستای تاکیدات رییس سازمان زندانهای کشور و با هدف حمایت و رفع مشکلات، سرکشی از خانواده های زندانیان زندان های گیلان ادامه دارد.

به گزارش گیلانستان، «رضا محمدی اصل» امروز(چهارشنبه، ۲۰ مرداد)  در دیدار با چند خانواده زندانیان شهرستان رشت با اشاره به لزوم آسان کردن شرایط زندگی خانواده های زندانیان در زمانی که سرپرست خانواده در حبس است گفت: در این بازدیدهای هفتگی از خانواده های مددجو، مسایل و مشکلات اعضای خانواده مطرح شده و برای حل مشکلات اقتصادی، فرهنگی، تربیتی و تحصیلی این افراد تلاش می شود.

مدیرکل زندان های گیلان اضافه کرد: همچنین مسئولان این اداره کل برای بهبود وضعیت معیشتی این خانواده ها، اموری از قبیل اجاره مسکن، پرداخت قبوض مصارف انرژی، تهیه وسایل منزل را پیگیری و در دستور کار  قرار می دهند.

وی با اشاره به کمک به خانواده زندانیان در خصوص فراهم شدن آزادی سرپرست خانوار، افزود: در این دیدارها بسته های معیشتی و کارت هدیه هم به اعضای خانواده زندانیان اهدا می شود.

محمدی اصل با اشاره به کمک به زندانیان آزاد شده برای ایجاد اشتغال سالم و حلال، تصریح کرد: زندانیانی که آزاد می شوند با مراجعه به مرکز مراقبت بعد از خروج، وسایل اولیه لازم برای شروع یک کسب و کار دریافت را می کنند.

پایان پیام/شبستان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار