کد خبر : 84413
تاریخ انتشار : یکشنبه 20 آذر 1401- 35: 14

مدیرکل زندان های گیلان:

تقویت برنامه های حمایتی از مهمترین اولویت های سازمانی زندان ها است

تقویت برنامه های حمایتی از مهمترین اولویت های سازمانی زندان ها است

محمدی اصل با بیان اینکه تقویت برنامه های حمایتی یکی از مهمترین اولویت های سازمانی زندان ها است گفت: رویکرد تامین درآمد پایدار خط و مشی است که می تواند به سمت تولید و کارآفرینی برای گروه هدف باشد.

به گزارش گیلانستان به نقل از شبستان، رضا محمدی اصل امروز(یکشنبه،۲٠ آذر) در راستای سرکشی از خانواده زندانیان، تقویت برنامه های حمایتی را یکی از مهمترین اولویت های سازمانی عنوان کرد و گفت: در بازدیدهای هفتگی از خانواده زندانیان بی بضاعت محوریت اشتغال و بکار گیری خانواده زندانیان را در اولویت قرار دادیم تا بتوانیم از پتانسیل هایی که بالقوه هستند را بالفعل کرده تا از این طریق خانواده علاوه بر دریافت حقوق ماهیانه تکیه گاه امنی نیز در جامعه داشته باشند.

 

 

 

مدیر کل زندان های گیلان رویکرد تامین درآمد پایدار را خط و مشی دانست که می تواند به سمت تولید و کارآفرینی برای گروه هدف باشد و ادامه داد: این خط و مشی با یاریگری دیگر نهادهای حمایتی زودتر به اهدف خود خواهد رسید.

 

 

 

وی با بیان اینکه در ۸ ماه اول سال جاری بیش از ۵۰۰ بسته معیشتی در بین خانواده زندانیان توزیع شد افزود: علاوه بر اهدای بسته های معیشتی، رایزنی هایی را با سازمان آموزش و پروش داشتیم تا فرزندان زندانیان که از تحصیل بازمانده بودند مجددا در مدارس ثبت نام و در مسیر برنامه های آموزشی قرار گیرند.

 

 

 

محمدی اصل همچنین اذعان کرد: با رایزنی های انجام شده با بنیاد برکت در حال شناسایی برای اشتغال به کار مددجویان و خانواد های آنان هستیم.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار