کد خبر : 102644
تاریخ انتشار : چهارشنبه 20 دی 1402- 38: 12

با حضور مشاور رئیس جمهور صورت گرفت؛

افتتاح و بهره‌برداری از دو واحد صنعتی در منطقه آزاد انزلی

افتتاح و بهره‌برداری از دو واحد صنعتی در منطقه آزاد انزلی

با حضور مشاور رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، دو طرح سرمایه گذاری تولیدی – صنعتی در منطقه آزاد انزلی افتتاح و بهره‌برداری شد.

به گزارش گیلانستان، امروز چهارشنبه ۲۰ دی ماه با حضور مشاور رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، دو طرح سرمایه گذاری تولیدی-صنعتی در منطقه آزاد انزلی با میزان سرمایه گذاری ۲۷۰۰ میلیارد ریالی بخش خصوصی با زمینه اشتغالزایی مستقیم برای ۹۵ نفر به صورت رسمی مورد بهره برداری قرار گرفت.

 

در این مراسم ابتدا طرح سرمایه گذاری تولید یخچال های صنعتی افتتاح شد که این واحد تولیدی صنعتی در فضایی به مساحت ۲ هزار متر مربع در دو طبقه با حجم سرمایه گذاری به ارزش ۱۸۵۰ میلیارد ریال برای ۶۰ نفر به صورت مستقیم ایجاد شغل کرده است.

گفتنی است، این مجموعه تولیدی پیش از این وارد کننده یخچال صنعتی بوده که با همکاری و مشاوره های ارائه شده از سوی سازمان به عرصه تولید ورود کرده و با بهره گیری از تکنولوژی خط تولید کشور ترکیه، این کارخانه را احداث کرده است.

 

پروژه دوم بهره برداری از طرح توسعه واحد تولید لامپ و چراغ های LED بود که با حضور دبیر شورای عالی و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی در مدار تولید قرار گرفت.

بر این اساس شرکت چینی سرمایه گذار در نخستین منطقه آزاد شمال کشور، در فضایی به مساحت ۱۶۰۰ متر مربع با صرف هزینه ۸۵۰ میلیارد ریالی بخش دوم کارخانه خود را ایجاد و زمینه اشتغالزایی ۳۵ نفر را فراهم کرده است.

 

افتتاح و بهره‌برداری از دو واحد صنعتی در منطقه آزاد انزلی

 

به گزارش ایسنا، منطقه آزاد انزلی با دارا بودن ۲۲۵۰ هکتار با حدود ۱۶۰ واحد تولیدی صنعتی فعال در دو شهرک صنعتی است و با توجه به نیازهای رو به رشد برای حضور در این منطقه، طرح احداث سومین شهرک صنعتی در پسکرانه مجتمع بندری کاسپین و همجوار خط ریل سراسری از سوی این سازمان در دستور کار قرار دارد.

 

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار