کد خبر : 105049
تاریخ انتشار : پنجشنبه 24 اسفند 1402- 49: 20

رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر رشت خبر داد؛

افزایش ۵۸ درصدی بودجه ۱۴۰۳ شهرداری رشت / بودجه امسال ۹۰ درصد تحقق یافت

افزایش ۵۸ درصدی بودجه ۱۴۰۳ شهرداری رشت / بودجه امسال ۹۰ درصد تحقق یافت

رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر رشت از افزایش ۵۸ درصدی بودجه ۱۴۰۳ شهرداری این شهر خبر داد و گفت: بودجه امسال ۹۰ درصد تحقق یافت.

به گزارش گیلانستان، سید شمس شفیعی بعد از ظهر پنجشنبه در آئین تقدیر از اصحاب رسانه و خبرنگاران در مجتمع خاتم الانبیا رشت اظهار کرد: تلفیق بودجه از دوره چهارم شورای اسلامی رشت ابتر مانده بود که در این دوره به سامان رسید.

 

رئیس برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به اثرات تعیین تکلیف تلفیق بودجه بیان کرد: ساماندهی تلفیق پیش نیاز بهره گیری از اوراق مشارکت، تهاتر و سایر سرفصل‌های بودجه‌ای و اعتباری است.

 

شفیعی با اشاره به درصدهای تحقق بودجه شورا در یک دهه گذشته اضافه کرد: درصد تحقق بودجه از سال ۹۰ تا ۹۹ روند نزولی داشته است.

 

وی از تحقق ۹۰ درصدی بودجه ۱۴۰۲ شهرداری رشت خبر داد و افزود: در سالی که گذشت ۲ هزار و ۷۴۰ میلیارد تومان اعتبار برای شهرداری رشت مصوب شد که ۹۰ درصد تحقق یافته است.

 

رئیس برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر رشت از تصویب حدود ۶ هزار میلیارد تومان بودجه ۱۴۰۳ شهرداری این شهر خبر داد، گفت: این رقم بودجه به نسبت سال گذشته افزایش ۵۸ درصدی داشته است.

 

شفیعی با اشاره به رویکرد عمرانی بودجه سال ۱۴۰۲ بیان کرد: بودجه امسال شهرداری رشت ۴۱ درصد جاری و ۵۹ درصد در بخش عمرانی صرف شده است.

 

وی با اشاره به تشکیل ۹۵ جلسه تخصصی در کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر رشت افزود: از این تعداد جلسات کمیسیون بیش از ۲ هزار مصوبه صورت گرفته است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار