کد خبر : 31821
تاریخ انتشار : یکشنبه 25 آذر 1397- 57: 10

اقتدار و عزت ‌امروز موجب خشم دشمنان ‌شده است

اقتدار و عزت ‌امروز موجب خشم دشمنان ‌شده است

فرمانده آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم(ع) نداجا با اشاره به اینکه کشورهای مرتجع منطقه از قدرت کشورمان با خبر هستند گفت‌:‌‌ اقتدار و عزت جمهوری اسلامی ایران امروز موجب خشم دشمنان آن در جهان شده است.

به گزارش گیلانستان،امیر دریادار دوم احمدرضا ‌شهیدی صبح امروز در یازدهمین جشنواره جوان سرباز نیروی دریایی ارتش که در مرکز آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم(ع) رشت برگزار‌ شد اظهار داشت:‌ کشورهای مرتجع منطقه از قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران کاملاً با خبرند.

فرمانده آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم(ع) نداجا رشت با بیان اینکه سرباز مظهر بصیرت و آگاهی است عنوان کرد: دشمنان جمهوری اسلامی ایران در آستانه فرا رسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از قدرت فزاینده کشورمان در تمام حوزه‌ها خشمگین هستند.

وی با بیان اینکه موفقیت‌های جمهوری اسلامی ایران بر همگان ثابت شده است، تصریح کرد: نانو تکنولوژی،‌ عرصه‌های علمی، حوزه‌های فرهنگی و ورزشی، پیشرفت‌های اقتصادی، توسعه سیاسی و بسیاری از موفقیت‌های این‌چنینی تنها در سایه تأمین امنیت کشور محقق می‌شوند.

دریادار شهیدی با تأکید براینکه تأمین امنیت یک کشور از دستاوردهای ارزشمند نیروهای مسلح است ابراز داشت: بر اساس تجارب تاریخی هر زمان که نیروهای مسلح از آمادگی کاملی برخوردار باشند علاوه بر پیشرفت و توسعه کشور زمینه تجاوز دشمنان نیز کاملاً مسدود می‌شود.

فرمانده آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم(ع) نداجا رشت با اشاره به اینکه به لطف پروردگار متعال،‌ نیروهای مسلح و جان برکف جمهوری اسلامی امنیت کشورمان کاملاً برقرار است تصریح کرد: اقتدار و عزت جمهوری اسلامی ایران امروز موجب خشم دشمنان آن در جهان شده است.

وی به رفتار دوگانه و متناقض کشورهای مرتجع منطقه در مواجهه با قدرت کشورمان در حوزه‌ها و ابعاد مختلف اشاره کرد و اظهار داشت: این کشورها از قدرت و توان دفاعی و نظامی جمهوری اسلامی ایران کاملاً با خبر هستند اما هیچ وقت این موضوع را بیان نمی‌کنند.

فرمانده آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم(ع) نداجا رشت خرید سرسام‌آور انواع سلاح‌ها و تجهیزات نظامی و جنگی توسط این کشورها را متذکر شد و بیان داشت: این رفتار برخی از کشورهای منطقه نشان دهنده قدرت و عزت جمهوری اسلامی ایران در منطقه خاورمیانه است.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار