کد خبر : 4676
تاریخ انتشار : یکشنبه 20 تیر 1395- 43: 8

امیرگل رسماً مشاور اجرایی شهردار رشت شد

امیرگل رسماً مشاور اجرایی شهردار رشت شد

سردار محمدحسین امیرگل در مراسم معارفه اش گفت: ما در شهری زندگی می کنیم که حاشیه های بسیاری دارد، حواشی سیاسی این شهر بسیار بیشتر از حواشی اجرایی آن است.

به گزارش درگیلان، مظفر نیکومنش، رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر در مراسم معارفه ی سردار محمدحسین امیرگل بعنوان مشاور شهردار رشت در توسعه ی شهری گفت: از اینکه فردی با تجربه و با سابقه در مدیریت سطوح مختلف کشوری و لشگری به جمع عزیزان شهرداری اضافه شد بسیار خرسندیم.

http://uupload.ir/files/hr2c_03.jpg

سردار امیرگل نیاز به معرفی ندارند، بنده از سال ۱۳۶۰ خدمت ایشان ارادت دارم، سردار امیرگل از نیروهایی هستند که تمام عمر و زندگی اش را برای انقلاب و نظام گذاشته است و در این راه بعمل این مسئله را ثابت کرده است و امروز با دعوت دکتر ثابت قدم برای کمک به مدیریت شهر رشت ورود کرده اند و جا دارد که بنده خوشحالی خود را از این بابت ابراز دارم.

بنده در همینجا با عرض خیر مقدم به سردار امیرگل می گویم که امیدوارم در عرصه ی کمک به توسعه ی شهری بتوانید به این شهر موفق باشید. بنده بعنوان یک سرباز کوچک از این موضوع تشکر میکنم، اینکه دکتر ثابت قدم سردار امیرگل را دعوت کردند و سردار پذیرفتند اتفاق خوبی بود، بنده سال ها سرباز سردار امیرگل بوده ایم و ایشان فرمانده ما هستند.

محمدعلی ثابت قدم، شهردار رشت پس از نیکومنش اظهار داشت: مدیریت شهری در واقع سنجش عملکردش خدمت مستقیم به مردم است، این خدمت مستقیم زمانی احساس می شود که مردم آن را لمس کنند، زبان ها تعیین کننده ی خط و مشی نیستند بلکه اعمال تعیین کننده هستند.

http://uupload.ir/files/zwqs_15.jpg

وی ادامه داد: ما باید بگونه ای عمل کنیم که مردم در حال غبطه بخورند و گذشتگان نیز احساس کنند ما باید بگونه ای رفتار کنیم که نه تنها در حال تغییرات را احساس کنیم بلکه به گذشتگان نیز یادآوری کنیم که چه کارهایی را انجام نداده اند.

شهردار رشت اضافه کرد: سرانه ی اجتماعی در شهر رشت و استان گیلان مناسب نیست، این موضوع به دولت ها نیز ربطی ندارد، شاید دولت ها می توانستند از شرایط اجتماعی استفاده های بهتری کنند که به هرحال استفاده مطلوبی نشده است.

وی با بیان اینکه سالم و شهر انسانی شهری است که رقابت پذیر، انتقادپذیر، بانکی و شفاف باشد تصریح کرد: بنده به شخصه اعتقا دارم که عقب افتادگی های گذشته به هیچ عنوان جبران نخواهد شد مگر اینکه چند رکن را در کنار هم قرار دهیم، شاید یک سال قبل در همین زمان و یا شاید کمی دورتر، در اوایل فرودین در خدمت تان بودم شاید ۹۰% از این جمع تغییر کرده اند اما عزیزانی که اینجا حضور داشتند تایید میکنند آنچه که باید باشد را برای مردم می بایست تشریح و باز کرد.

سردار محمدحسین امیرگل نیز در پایان گفت: بنده در چند جمله تنها مزاحم حاضرین و عزیزان خواهم شد، بنده امیدوارم بعنوان یک شهروند مطلع در خدمت تشکیلات شهرداری رشت باشم. ما در شهری زندگی می کنیم که حاشیه های بسیاری دارد، حواشی سیاسی این شهر بسیار بیشتر از حواشی اجرایی آن است.

http://uupload.ir/files/l15_28.jpg

وی ادامه داد: معمولا دوستان بنده را به گونه ای خاص معرفی میکنم، اعتماد من بر این است که آنچه ما در انقلاب انجام داده ایم تنها وظیفه ی ما بوده است و از کسی نیز طلب نداریم. بنده آدمی حقیقت جو و واقع بین هستم اما ما نباید تسلیم هر واقعیتی شویم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار