کد خبر : 104529
تاریخ انتشار : جمعه 11 اسفند 1402- 14: 1

کمی از واقعه عاشورا درس بگیرید؛

اندر حکایات مدعیان ولایتمداری که از نامزدهای اصلح حمایت نکرده ولی به جناح مقابل متصل شده‌اند!

اندر حکایات مدعیان ولایتمداری که از نامزدهای اصلح حمایت نکرده ولی به جناح مقابل متصل شده‌اند!

جالب ماجرا اینجاست که پیش از همه در خفا خود را به یکی از کاندیداهای پیروز متصل نموده و منافع شخصی و گروهی خود را تأمین خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار سرویس گیلانستان، یک ماه اخیر جدای از همه اتفاقات و رویدادهایش درس ها و نکته های فراوانی دارد که به تدریج آشکار می شود و درس های فراوانی در آن نهفته است.

در این نوشتار اصلا”به درست و غلط مواضع کاری نداریم، که هر کس دیدگاهی دارد و در انتخابات به سوئی گرایش پیدا می کند، صرف ورود معیار است و اینکه کسی نترسد که به واسطه حمایت و یا عدم حمایت از کاندیدایی در صورت راهیابی به مجلس منافع شخصی و گروهی خود را از دست بدهد.

در واقعه عاشورا مومنین فراوانی بودند که با همین نگاه به نفع امام حسین (ع) وارد میدان نشدند. لباس دینداری هم از تن به در نکردند. فقط به گوشه ای رفتند و توبه و نماز و روزه خود را فزون کردند.

در این دوره رشت هستند انسان های مومن انقلابی که به خلوت نشستند و به هزار بهانه وارد میدان نشدند و فقط غُر زدند و اعتراض کردند و خود را از همه بالاتر و والاتر دانستند.

به هزار زحمت کلاه شرعی برای عمل خود پیدا کردند و به مانند کسانی که برای فرار از سختی روزه داری راهی سفر می شوند به گوشه‌ای خزیدند و بهانه‌ای برای عدم ورودشان به میدان پیدا کردند.

حرف و کلام رهبر انقلاب اسلامی را بر زمین گذاشتند و حتما” فردای انتخابات قیافه حق به جانب به خود خواهند گرفت که این نماینده ای که شما برایش تبلیغ کردید به درد مردم نمی‌خورد و فلان و فلان! و جالب ماجرا اینجاست که پیش از همه در خفا خود را به یکی از کاندیداهای پیروز متصل نموده و منافع شخصی و گروهی خود را تأمین خواهند کرد.

آری! شما راست می گویید.

وقتی انسان از امتحان الهی فرار کند و مشق تقدیر را ننویسد به راحتی می تواند طلبکار عالم و آدم باشد.

 

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار