کد خبر : 101063
تاریخ انتشار : شنبه 11 آذر 1402- 59: 14

بازرس کل گیلان خبرداد؛

انفصال از خدمت چند کارمند دولتی در گیلان به دلیل بی‌اعتنایی به پیشنهادهای سازمان بازرسی

انفصال از خدمت چند کارمند دولتی در گیلان به دلیل بی‌اعتنایی به پیشنهادهای سازمان بازرسی

بازرس کل استان گیلان از اعلام جرم علیه چندین نفر از کارکنان یکی از دستگاه‌های دولتی به دلیل استنکاف از اجرای پیشنهادهای سازمان بازرسی خبر داد.

به گزارش گیلانستان، سجاد ده ده جانی بازرس کل استان گیلان صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اعلام جرم سازمان بازرسی، علیه چندین نفر از کارکنان یکی از دستگاه‌های دولتی اظهار کرد: این افراد از اجرای پیشنهادهای سازمان بازرسی استنکاف کرده بودند.

 

وی با بیان اینکه اقدام سازمان بازرسی منجر به محکومیت قطعی آنها به انفصال موقت سه ماهه از خدمات دولتی شد، تصریح کرد: طبق ماده ۱۰ قانون تشکیل سازمان بازرسی کل کشور، حبس از سه ماه و یک روز تا ۶ ماه و یا انفصال موقت از خدمات دولتی و عمومی از سه ماه تا یک سال در انتظار آن دسته از مسئولان دستگاه‌های دولتی است که از اجرای پیشنهادهای سازمان بازرسی کل کشور برای جلوگیری از وقوع جرم، تکرار تخلف یا سوء جریان استنکاف کنند.

 

بازرس کل استان گیلان با تقدیر از اقتدار و قاطعیت دستگاه قضایی، و ریاست محترم دادگستری کل استان گیلان گفت: با توجه به اینکه پیشنهادات سازمان بازرسی جنبه اصلاحی و پیشگیری دارد مقرر است منبعد عملکرد دستگاه‌ها در خصوص اجرا یا عدم اجرای پیشنهادات مورد بررسی قرار گیرد.

 

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار