کد خبر : 98087
تاریخ انتشار : چهارشنبه 12 مهر 1402- 20: 18

نماینده ولی فقیه در گیلان:

انقلابی بودن یکی از رسالت های بزرگ طلاب است

انقلابی بودن یکی از رسالت های بزرگ طلاب است

نماینده ولی فقیه در گیلان تبعیت از رهبری و انقلابی بودن را از رسالت های بزرگ طلاب ذکر کرد و گفت: لباس روحانیت مایه عزت، افتخار و جهاد است.

به گزارش گیلانستان، آیت الله رسول فلاحتی امروز چهارشنبه در آئین عمامه گذاری ۴ نفر از طلاب حوزه علمیه آستانه اشرفیه در رشت اظهار کرد: تبعیت از رهبری و انقلابی بودن از رسالت‌های بزرگ طلاب جوان و آینده ساز است.

 

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه انبیا و اولیای الهی برای احیای کلمه دین و ترویج و تبلیغ آن سختی‌های زیادی را متحمل شدند، افزود: لباس روحانیت مایه عزت، افتخار و جهاد و لباس رسمی سربازی امام زمان (عج) در دین و تبلیغ آن است.

 

وی با بیان اینکه در بستر پیروی از آرمان‌ها و ارزش‌های والای انقلاب اسلامی، در عصر نوین بشریت تحول ساز بود، اضافه کرد: در عصر کنونی طلاب و روحانیون بایستی به سلاح علم و دانش مجهز باشند.

 

آیت الله فلاحتی ادامه داد: با بهره گیری از معارف و محتواهای علمی، می‌توان آموزه‌های اسلام اصیل را در جامعه کنونی ترویج داد و از مکتب اهل بیت عصمت و طهارت بدرستی دفاع کرد.

 

وی بر لزوم مردمی بودن طلاب و روحانیان تاکید کرد و گفت: مهمترین مشخصه مکتب اهل بیت که علمای بزرگ همواره بدان التزام داشته‌اند، مردم داری است.

 

گفتنی است، چهار نفر از طلاب حوزه علمیه اهل بیت (ع) آستانه اشرفیه به طور رسمی ملبس به لباس روحانیت شدند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار