کد خبر : 68243
تاریخ انتشار : یکشنبه 20 تیر 1400- 32: 17

بازدید مشاور رییس جمهور از پروژه های منطقه آزاد انزلی

بازدید مشاور رییس جمهور از پروژه های منطقه آزاد انزلی

مشاور رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشوردر دومین روز از سفر کاری به منطقه آزاد انزلی ‌‌از پروژه های راه آهن، آرش مال، هپی لند و مرکز تفریحات دریایی منطقه آزاد انزلی بازدید کرد.

به گزارش گیلانستان، «حمیدرضا مومنی» امروز (یکشنبه، ۲۰ تیر) در دومین روز از سفر کاری خود به منطقه آزاد انزلی از پروژه تجاری، تفریحی، فرهنگی در حال ساخت آرش مال در فاز تجارت و گردشگری منطقه آزاد انزلی بازدید کرد.

این پروژه تجاری، تفریحی، فرهنگی در ۶ طبقه به مساحت ۲۱ هزار مترمربع احداث شده و دارای ۱۵۰ واحد تجاری، یک سالن کنسرت استاندارد و سه سالن سینمایی vip، فود کورت، رستوران و واحدهای تجاری و خدماتی ویژه است.

مومنی در ادامه از مرکز تفریحات دریایی منطقه آزاد انزلی هم بازدید کرد. این مرکز تفریحاتی دارای دو طرح آقایان و بانوان در ساحل منطقه آزاد انزلی است و به عنوان بزرگترین و مجهزترین مرکز تفریحات دریایی در شمال کشور با امکانات خاص و منحصر به فرد از جاذبه های گرشگری در منطقه آزاد محسوب می شود.

وی روز گذشته نیز روند تکمیل زیرسازی و پل سازی راه آهن در محدوده منطقه آزاد انزلی را مورد بازدید قرار داد. ‌ این راه آهن سراسری از ایستگاه پیر بازار به سمت منطقه آزاد انزلی در حال ساخت و تکمیل بوده و قطعه دوم آن در محدوده  منطقه آزاد انزلی به بندر کاسپین متصل می شود.

پایان پیام/شبستان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار