کد خبر : 16826
تاریخ انتشار : یکشنبه 22 مرداد 1396- 21: 13

بجای ایجاد آرامش در شورا، میخواهند یکی از منتخبین شورای پنجم را سرپرست شهرداری کنند!

بجای ایجاد آرامش در شورا، میخواهند یکی از منتخبین شورای پنجم را سرپرست شهرداری کنند!

حاجی پور گفت: برخی در این ۱۰ روز مانده به پایان عمر شورا می خواهند تا سرپرست شهرداری رشت را برکنار کرده و یکی از اعضای شورای منتخب پنجم را به عنوان سرپرست منصوب کنند.

به گزارش گیلانستان، شورای چهارم که در طول چهارسال فعالیت خود همواره درگیر حواشی و تنش فراوانی بود، اکنون در شرایطی روزهای پایانی عمر خود را سپری می کند که تلاش هایی برای ایجاد تغییرات در سرپرستی شهرداری رشت در حال صورت پذیرفتن است.

هفته گذشته بود که جلسه علنی شورای شهر رشت با آبستراکسیون برخی از اعضای شورا لغو شد و موضوع ایجاد تغییر در سمت سرپرستی شهرداری رشت علنی و رسانه ای شد. در این میان حواشی فراوانی در خصوص دلایل این ایجاد تغییرات رخ داد و نام یکی از منتخبین شورای پنجم برای حضور در سمت سرپرستی شهرداری رشت مطرح شد، موضوعی که همچون آتش زیر خاکستر تا امروز مشتعل ماند.

در شرایطی که قرار بود جلسه غیرعلنی شورای شهر رشت صبح امروز برگزار شود، این جلسه با آبستراکسیون دیگری از سوی اعضای شورای چهارم روبه رو شد.

در همین راستا اسماعیل حاجی پور در گفتگو با خبرنگار خزرآنلاین با بیان اینکه این آبستراکسیون مربوط به تغییر در سرپرست شهرداری رشت بوده است، گفت: با فاصله چند روز مانده به پایان عمر شورای چهارم میخواستند سرپرستی شهرداری رشت را با تغییر مواجه نمایند.

وی ادامه داد: شما می توانید از سایر اعضای شورای شهر بپرسید که چه اتفاقی در این میان رخ داد؟ از آقایان روزان، صابر، رفیعی، نیکومنش، رجبی یا خانم شیرزاد و … بپرسید که چه اتفاقی رخ داده است؟ ۸ نفر در ساختمان شورا حضور داشتند اما داخل جلسه وارد نشدند. در این ۱۰ روز مانده بجای اینکه آرامش در شورا ایجاد شود، می خواهند یکی از منتخبین شورای پنجم را به عنوان سرپرست منصوب کنند.

مالک باشگاه داماش گیلان و عضو شورای شهر رشت تصریح کرد: دستور جلسه را بررسی کنید، به هیچ عنوان بحث داماش وجود ندارد و آبستراکسیون برای همین موضوع بوده است، مگر امکان پذیر است که منی که مالک داماش هستم بخاطر کمک به داماش آبستراکسیون کنم؟! برنامه ریز آبستراکسیون بنده بودم و به جلسه نرفتم و اولین کسی که مخالفت کرد و گفت جلسه غیرقانونی است و می بایست برای برگزاری جلسه فوق العاده رای گیری صورت می گرفت، بنده بودم. دوستان مردم با فرهنگ شهر رشت را به بازی گرفته اند و دو هفته است بخاطر همین موضوع جلسات شورا را برهم می زنند./خزر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار