کد خبر : 85346
تاریخ انتشار : چهارشنبه 7 دی 1401- 09: 13

مدیرکل صمت گیلان خبر داد؛

برخورد با هرگونه افزایش قیمت میوه و تره بار در گیلان

برخورد با هرگونه افزایش قیمت میوه و تره بار در گیلان

مدیرکل صمت گیلان از برخورد با افزایش دهندگان قیمت میوه و تره بار در استان خبر داد و گفت: اتحادیه ها و مدیران میادین میوه و تره بار نظارت های خود را بیشتر کنند.

به گزارش گیلانستان به نقل از مهر، تیمور پورحیدری پیش از ظهر چهارشنبه در حاشیه بازدید سرزده از میدان بار آزادی رشت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: افزایش بی رویه قیمت برخی اقلام علی الخصوص سیب زمینی، پیاز و موز پذیرفتنی نیست و قیمت گذاری خودسرانه معنایی ندارد.

 

وی با اشاره به اینکه بار غرفه‌های گران فروش توقیف و با واحدهایی که بدون ارائه اسناد و مدارک اقدام به افزایش خودسرانه قیمت می‌کنند، برخورد می‌شود، افزود: رؤسای اتحادیه‌ها و مدیران میادین میوه و تره بار با دقت بیشتری نظارت کنند.

 

پورحیدری با بیان اینکه اتحادیه صنف میوه و تره بار در نظارت کوتاهی می‌کند و باید نظارت جدی تری را در آینده از خود نشان دهد، ادامه داد: با اتحادیه‌های متخلف نیز در قالب کمیسیون نظارت برخورد قانونی صورت می‌گیرد.

 

مدیرکل صمت گیلان به بازرسی‌های سرزده از تمامی عمده و خرده فروشان میوه و صیفی جات تا واقعی و متعادل شدن نرخ‌های میوه و تره بار اشاره کرد و افزود: تا قیمت‌ها به حالت منطقی و عادلانه بازنگردد با متخلفین صنفی به صورت قاطع برخورد می‌شود.

 

وی ضمن تکلیف به همه اتاق‌های اصناف گیلان تاکید کرد: رؤسای اتاق‌ها و اتحادیه‌های صنفی مرتبط با استفاده از ظرفیت بسیج اصناف، جهاد کشاورزی، تعزیرات حکومتی و نیروی انتظامی به قید فوریت با اخلالگران بازار به صورت جدی در قالب تیم‌های نظارتی برخورد نمایند و گزارش روزانه را به ستاد ارسال کنند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار