کد خبر : 92991
تاریخ انتشار : دوشنبه 8 خرداد 1402- 27: 0

رئیس پلیس راهور گیلان:

برخورد پژو پارس با اسب یک کشته بر جا گذاشت

برخورد پژو پارس با اسب یک کشته بر جا گذاشت

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گیلان از برخورد یک دستگاه پژو پارس با یک رأس اسب در بندرانزلی و کشته شدن راننده خودرو خبر داد.

به گزارش گیلانستان، سرهنگ امیر طالبی در گفتگو با خبرنگار مهر در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع تصادف رانندگی در شهرستان بندرانزلی، مأموران پلیس راهنمایی و رانندگی بلافاصله برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

 

وی در ادامه به بررسی صحنه تصادف توسط کارشناسان پلیس اشاره کرد و گفت: با بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد یک دستگاه سواری پژو پارس به علت تخطی از سرعت مطمئنه با یک رأس اسب که به علت بی‌مبالاتی توسط مالک در جاده رها شده بود، برخورد کرده است.

 

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گیلان افزود: متأسفانه سرنشین این خودرو به علت شدت جراحات وارده از ناحیه سر و گردن در محل وقوع حادثه جان باخت.

 

وی رعایت مواد ۲۰۹ و ۲۱۰ آئین‌نامه رانندگی را یک ضرورت دانست و تصریح کرد: توجه به این مواد که به عدم رهاسازی احشام در محل عبور و مرور خودروها و استفاده از علائم هشداردهنده توسط مالکان حیوانات حین گذر از عرض یا طول معابر اشاره دارد، موجب جلوگیری از بروز چنین حوادث تلخی خواهد شد.

 

سرهنگ طالبی با تاکید بر رعایت سرعت مطمئنه، توجه به جلو و استفاده از کمربند ایمنی حین رانندگی در معابر داخل و برون شهری ادامه داد: خودداری از عجله و شتاب هنگام رانندگی، سفری مطمئن را به دنبال خواهد داشت.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار