کد خبر : 7453
تاریخ انتشار : پنجشنبه 9 دی 1395- 12: 14

برخی خواص در آزمون فتنه ۸۸ مردود شدند

برخی خواص در آزمون فتنه ۸۸ مردود شدند

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در گیلان گفت: در سال ۸۸ فضا چنان آلوده بود که برخی از خواص ما از امت عقب ماندند و از این جهت ۹ دی روزی تاریخی است.

به گزارش گیلانستان ، حجت الاسلام والمسلمین سعید مهدوی در مراسم گرامیداشت ۸ و ۹ دی (روز بصیرت) در مسجد جامع بندرانزلی اظهار داشت: ۸ و ۹ دی یوم الله است و یوم الله نیز  ظهور و بروز حاکمیت ویژه الهی در دنیا است.

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در استان گیلان اعلام کرد: غدیر خم یوم الله اکبر است چرا که کاملاً زمینه ظهور و بروز حاکمیت الهی بیشتر محیا شده است.

وی تصریح کرد: اگر روز غدیر یوم الله اکبر است روز عاشورا هم یوم الله است اگر چه عاشورا مصیبت داشته اما به برکت خون سید الشهدا(ع) زمینه بروز دین خدا بیش از پیش فراهم شد.

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در استان گیلان خاطرنشان کرد: حماسه ۸ دی مردم گیلان و ۹ دی تجلی خاص یوم اللهی دارد؛ ۲۲ بهمن نفی حکومت طاغوت بود اما ۹ دی تثبیت حکومت ولایت بود.

مهدوی با بیان اینکه بسیاری از خواص در آزمون فتنه مردود شدند افزود: در سال ۸۸  فضا چنان آلوده بود که بسیاری از خواص ما از امت عقب ماندند و از این جهت ۹ دی و ۸ دی روزی تاریخی است.

وی با اشاره به سربلندی مردم ایران در فتنه ۸۸ افزود: ۹ دی یوم الله و زمینه ساز ظهور آقا امام زمان(عج) است و برای نخستین بار در طول تاریخ اتفاق افتاد هرچند که بسیاری از خواص سکوت کردند اما مردم با بصیرت از خواص جلوتر بودند.

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی گیلان با تاکید بر اینکه رهبر انقلاب ۲۰ سال قبل فتنه امروز را پیش بینی کرده بودند افزود: عده‌ای می‌گویند تا کی فتنه فتنه می‌کنید؛ باید گفت تا وقتی فتنه و فتنه‌گر ریشه‌هایش وجود دارد باید برای آگاهی مردم تلاش کنیم.

مهدوی تاکید کرد: فیش‌های حقوق نجومی را که آقایان برای خود درست کردند و بعد گفتند که اشکالی ندارد حقمان است همان مصداق بازگشت به ضلالت است.

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی تصریح کرد: در فتنه جمل طلحه و زبیر شمشیر را تیز می‌کنند و به وسط میدان می‌آیند اما از فتنه معاویه صفت‌ها که به شکل صفین قرآن بر سر نیزه می‌کنند باید ترسید چرا که ولایت لقلقه زبانشان است اما بر خلاف آن کار می‌کنند.

مهدوی گفت: فتنه تمام نشده است؛ آن آقایی که در مجلس فریاد می‌زند تا کی فتنه فتنه می‌کنید به او می‌گویم تا زمانی‌که اشرافی‌گری در بین خواص ادامه داشته باشد فتنه ادامه دارد و البته مبارزه با فتنه هم توسط مردم بصیر همچنان ادامه خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: آقایان کاخ نشین اشرافی‌گر و اباحه‌گر؛ این مردم حواسشان هست که شما در حین مذاکره می‌گویید صندوق ذخایر ارزی خالی است اما بودجه اختلاس‌های ۸ هزار میلیاردی شما فراهم شده است.

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی گیلان افزود: مردم حواسشان هست که به دروغ و تزویر می‌گویید که آقا در جریان تمام مراحل مذاکره بودند؛ بله آقا در جریان بودند که می‌گفتند دشمن بد عهد است و در تمام تصمیمات ما نفوذ کرده است.

وی با تاکید بر اینکه ۸ دی یوم الله است و ما باید خودمان را برای یوم الله‌های پیش رو آماده کنیم تصریح کرد: امروز ملت باز هم باید وارد صحنه شود و روحیه ضد استکباری را در پیش بگیرید و شعار ضد استکباری مرگ بر آمریکا را فراموش نکند.

مهدوی افزود: اگر رذالت‌ها را نتوانیم خنثی کنیم جامعه‌ای شهوت زده خواهیم داشت که از درون پوک می‌شود و بی‌جهت نیست بعضی هنرمندان غربزده ترویج شهوات را در برنامه‌های خود قرار می‌دهند.

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی گیلان تصریح کرد: بنده از وضعیت استان بی‌خبر نیستم؛ چه اصراری به ایجاد بعضی کنسرت‌های آنچنانی است؟ هیچ‌کسی با کنسرت و فیلم مخالف نیست بلکه مشکل ما با اباحه‌گری و فتنه‌گری است.

مهدوی با بیان اینکه نباید از انقلابی‌گری خسته شویم گفت: من به چپ و راست کاری ندارم؛ امروز رهبر انقلاب تاکید دارند که این روحیه انقلابی از بین نرود و اگر چنین باشد در مقابل همه فتنه‌ها می‌توانیم موفق باشیم./تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار