کد خبر : 75743
تاریخ انتشار : شنبه 16 بهمن 1400- 33: 17

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان:

برگزاری آئین نکوداشت کهنسال ترین مبارز شاخص انقلابی گیلان درانزلی

برگزاری آئین نکوداشت کهنسال ترین مبارز شاخص انقلابی گیلان درانزلی

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان گفت: مراسم نکوداشت کهنسال ترین مبارز شاخص انقلابی گیلان «سید اسماعیل اتقیاء» در بندر انزلی برگزار می شود.

به گزارش گیلانستان، رضا ثقتی با اشاره به نقش و جایگاه ارزشمند مفاخر و پیشکسوتان حوزه فرهنگ و هنر استان گیلان، اظهار کرد: تجلیل از مفاخر انقلاب، بهترین شیوه برای شناساندن ابعاد تاریخ معاصر به نسل جوان جامعه است.

وی در ادامه به برخی برنامه‌های دهه فجر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان اشاره کرد و افزود: با تلاش‌های صورت گرفته شاخص ترین چهره انقلابی استان گیلان شناسایی شده و قرار از طی مراسمی از این چهره تجلیل شود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با بیان اینکه بر اساس مستندات حاج «سید اسماعیل اتقیاء» کهنسال ترین مبارز شاخص در دوران انقلاب شکوهمند اسلامی در استان است، ادامه داد: آئین نکوداشت این چهره انقلابی در زادگاهش شهرستان بندر انزلی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به تولید فیلم مستندی با عنوان «دریای عشق» به کارگردانی «جواد فیروزی» در قالب فیلم‌های جشنواره فیلم عمار در خصوص زندگی و مبارزات این چهره انقلابی گیلان، اضافه کرد: این مستند در این مراسم به نمایش گذاشته می‌شود.

ثقتی همچنین به نگارش کتاب «خطابه خوان انقلاب» نوشته «یوسف سیف زاد» درباره «اسماعیل اتقیاء» اشاره کرد و گفت: در آئین نکوداشت از کهنسال ترین مبارز شاخص انقلاب اسلامی گیلان از این کتاب نیز رونمایی می‌شود.

وی با بیان اینکه مراسم نکوداشت از حاج «سید اسماعیل اتقیاء» ساعت ۱۵:۳۰ عصر روز سه شنبه در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندرانزلی برگزار می‌شود، تأکید کرد: معرفی و شناساندن این چهره‌ها یکی از وطایف مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار