کد خبر : 106377
تاریخ انتشار : پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403- 11: 18

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه گیلان:

برگزاری ۷۴۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی با محوریت بازخوانی اندیشه‌های شهید مطهری در گیلان

برگزاری ۷۴۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی با محوریت بازخوانی اندیشه‌های شهید مطهری در گیلان

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان گفت: ۷۴۰برنامه ویژه هفته عقیدتی و سیاسی در سپاه با محوریت بازخوانی و بررسی اندیشه‌های استاد شهید مطهری برگزار می‌شود.

به گزارش گیلانستان، حجت‌الاسلام احسان‌الله محمدی پیش از ظهر پنج شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن گرامیداشت یادو خاطره شهدا بویژه استاد شهید مرتضی مطهری هفته عقیدتی_سیاسی را فرصتی برای بازنگری در آثار و اندیشه شهیدمطهری درسپاه،بسیج،مدارس ،حوزه های علمیه و فرهنگی بیان کرد.

 

وی با اشاره به اینکه شهید مطهری تربیت یافته مکتب قرآن و اهل بیت (ع )بود افزود:هنر علامه شهید برای معرفی اسلام قرآن، عترت و اهل بیت(ع) بود، ازاین رو بازخوانی و برسی اندیشه های شهید ضرورت دارد.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس با بیان اینکه شهید مطهری نسل جوان را به خوبی می‌شناخت پیوند عمیق جامعه فرهنگی و علمی با حوزه های علمیه و روحانیت را تاکید کردو گفت :جوانان پرشور و انقلابی با اشتیاق ذیل پرچم ولایت فقیه و مرجعیت می توانند نقش آفرین باشند.

 

وی گفتمان شهیدمطهری را خودسازی و تمدن سازی بیان کردو افزود: با اشاره به نقش معلم در هدایت جامعه نشست‌های بصیرتی و تبیینی ، گفتگو ، مقاله نویسی با موضوع «عبدصالح»،بیان خاطرات و حلقات صالحین در این هفته برنامه ریزی شده است.

 

حجت الاسلام محمدی در ادامه دیدار با خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگر و غبارروبی مزار شهدا تجلیل از مربیان قرآن، عقیدتی _سیاسی، برنامه های فرهنگی و ورزشی ،برگزاری محافل قرآنی ، یادواره های شهدای فرهنگی ، زنگ قرآن و ولایت با محوریت فلسطین و غزه را از اهم برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی مطرح کرد.

 

 

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار