کد خبر : 75767
تاریخ انتشار : یکشنبه 17 بهمن 1400- 22: 11

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان:

بیش از هزار و ۶۰۰ مخاطب به تماشای فیلم‌های فجر نشستند/ «ملاقات خصوصی» و «علفزار » در صدر

بیش از هزار و ۶۰۰ مخاطب به تماشای فیلم‌های فجر نشستند/ «ملاقات خصوصی» و «علفزار » در صدر

ثقتی با بیان اینکه بیش از هزار و ۶۰۰ مخاطب به تماشای فیلم‌های جشنواره فجر نشستند گفت: فیلم‌های «ملاقات خصوصی» و «علفزار» بیشترین استقبال را طی دو روز برگزاری جشنواره فیلم فجر در گیلان داشتند.

به گزارش گیلانستان، «رضا ثقتی» با اشاره به استقبال خوب مردم از برگزاری همزمان جشنواره فیلم فجر در گیلان اظهار کرد: طی دو روز از برگزاری چهلمین جشنواره فیلم فجر در دو مکان تالار مرکزی و سینما ۲۲ بهمن رشت، شاهد استقبال بالای مردمی از اکران فیلم‌ها بودیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با بیان اینکه تاکنون هشت فیلم برای دوستداران سینما در رشت اکران شده است افزود: «خائن کشی»، «لایه‌های دروغ»، «دسته دختران» و « ضد» در روز نخست جشنواره و« ملاقات خصوصی»، «ماهان»، «علفزار » و «شهرک» در روز دوم جشنواره اکران شدند.

وی بیان کرد: فیلم‌های«ملاقات خصوصی» و «علفزار» بیشترین استقبال را طی این دو روز داشته‌اند.

ثقتی با بیان اینکه بلیت‌فروشی جشنواره امسال به‌صورت اینترنتی و از طریق سامانه‌های ایران تیک، سینما تیکت و گیشه ۷ انجام می‌شود اذعان کرد: تا کنون چهار هزار و ۵۰۰ بلیت چهلمین جشنوراه فیلم فجر در گیلان پیش فروش شده است.

وی با اعلام اینکه بیش از هزار و ۶۰۰ مخاطب به تماشای فیلم‌های جشنواره فجر طی دور روز اول نشستند گفت: شرایط برای حضور علاقه‌مندان به فیلم‌های جشنواره فجر به‌خوبی فراهم شده و امیدواریم این اشتیاق و استقبال را در روزهای آتی بیشتر شاهد باشیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان خاطرنشان ساخت: در سومین روز از برگزاری جشنواره فیلم فجر« مرد بازنده»، «هناس» و «شادروان» در سینما ۲۲ بهمن رشت و «شادروان»، «برف آخر» و «مرد بازنده» در تالار مرکزی رشت اکران می‌شوند.

پایان پیام/شبستان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار