کد خبر : 105751
تاریخ انتشار : جمعه 24 فروردین 1403- 13: 17

نماینده ولی فقیه در گیلان:

از نیروی انتظامی، بسیج و دستگاه‌های نظارتی می‌خواهم در مساله حجاب ورود جدی داشته باشند

از نیروی انتظامی، بسیج و دستگاه‌های نظارتی می‌خواهم در مساله حجاب ورود جدی داشته باشند

امام جمعه رشت با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب با جمعی از دانشجویان و مسؤولان دانشگاه‌ها گفت: دانشگاه بر تربیت عالم، تولید علم، از مولفه های مورد تاکید رهبر انقلاب بوده است و امروز دنیا از قدرت جمهوری اسلامی ایران متحیر است.

به گزارش گیلانستان، آیت الله رسول فلاحتی در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته رشت در مصلی این شهر با قدردانی از حضور پرشور مردم دیندار گیلان در روز قدس و نماز عید سعید فطر اظهار کرد: مردم بصیر و هوشیار ایران اسلامی با حضور گسترده و میدانی خود علاوه بر حمایت از مردم مظلوم فلسطین و مردم مقاوم غزه، نفرت خود را از استکبار جهانی اعلام کردند.

وی با ابراز تاسف از جنایات رژیم منحوس صهیونیستی علیه مظلومین غزه که با وجود همه جنایات خود علیه کودکان، زنان و مردم مظلوم غزه نتوانسته به اهداف شوم خود برسد، گفت:مردم ایران همواره خود را غصه دار مظلومین غزه می‌دانند و در سال گذشته سال سختی را پشت سر گذاشتند.

امام جمعه رشت با اشاره به شهادت فرزندان و نوه های اسماعیل هنیه رهبر مردم فلسطین که تا پیش از این امپراتوری رسانه‌ ای به دروغ علیه او هجمه ایجاد کرده بودند، افزود: امیدواریم با اتحاد و انسجامی که در میان ملت ایران و آزادگان دنیا وجود دارد، به زودی شاهد نابودی اسرائیل باشیم.

فلاحتی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب با جمعی از دانشجویان و مسؤولان دانشگاه‌ها تصریح کرد: دانشگاه بر تربیت عالم، تولید علم، از مولفه های مورد تاکید رهبر انقلاب بوده است و امروز دنیا از قدرت جمهوری اسلامی ایران متحیر است.

وی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران شاخ ابر قدرت‌ها را در هم شکسته و به کشورهای مسلمان قدرت و از جبهه مقاومت حمایت کرده است، افزود: قدرت ایران اسلامی برای دوستان و دشمنان ایران اسلامی مشهود است به طوری که دشمنان نیز به این قدرت بارها و بارها اعتراف کرده اند.

امام جمعه رشت با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب در نماز عید فطر مبنی بر اینکه ناهیان از منکر و آمران به معروف باید به وظایف خود عمل کنند، افزود: از نیروی انتظامی، بسیج و دستگاه‌های نظارتی می‌خواهم در مساله حجاب ورود جدی داشته باشند،تا کشف حجاب ها خون شهدا را پایمال نکند.

به گفته فلاحتی مسؤولان برخورد جدی با مساله کشف حجاب داشته باشند، از این رو، به همه کسانی که مروج بی حجابی هستند تذکر می‌دهم تا مجری احکام الهی باشند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار