کد خبر : 106405
تاریخ انتشار : پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403- 40: 20

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی گیلان:

توجه به مقوله حجاب و عفاف  اولویت کار در دانشگاه است

توجه به مقوله حجاب و عفاف  اولویت کار در دانشگاه است

.

به گزارش گیلانستان، مراسم تکریم و معارفه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان و واحد رشت با حضور مسئول دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاههای آزاد اسلامی گیلان و جمعی از معاونین،مدیران و روسای دانشکده های دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت در دفتر ریاست این دانشگاه برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین سید محمد حسین صفوی مسئول دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاههای آزاد اسلامی استان گیلان ضمن تشکر از زحمات دکتر محمد دوستار در زمان تصدی پست ریاست دانشگاه آزاد اسلامی گیلان، گفت: امروز دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان افتخار دارد که خیلی پرقدرت روی پای خود ایستاده و نگاهی روشن تر از گذشته با توجه به استراتژی از پیش تعیین شده توسط ریاست عالی دانشگاه آزاد اسلامی به آینده دارد.

وی ادامه داد: باید بدانیم وقتی مسئولیتی را قبول می کنیم و قدرتی را به امانت و موقت داریم باید این قدرت خدایی باشد و انتظار دارد که از این قدرت در مسیر خودش و بهینه استفاده شود و این امانت داری و پیمانی را که خواهیم داشت باید به آن عمل کنیم و عمل به این مسئولیت دارای پیروزی است چرا که پیروزی آن است که به ماموریتی که برعهده ماست به خوبی عمل کنیم و تمام اعضاء این تیم وظیفه همراهی با سرپرست تیم و فرمانده را دارند تا این استراتژی به خوبی  و سرعت بالاتری به جلو سوق داده شود.

دکتر صفوی باآرزوی موفقیت برای دکتر ملکی به عنوان سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی گیلان، افزود: ایشان یک مدیر جوان، مؤمن ، کارآمد و انقلابی است که امیدواریم با حضور ایشان در این مسیری که دکتر دوستار ریل گذاری کرد ، با سرعت بیشتری حرکت کنند و هدفی که شایسته دانشگاه آزاد اسلامی است به آن برسیم.

در ادامه دکتر مجتبی ملکی چوبری سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان ضمن تقدیر و تشکر از دکتر دوستار در زمان تصدی ۴ ساله ریاست دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان، دانشگاه در ریل اصلی انقلاب بود و با حضور تیم مدیران مؤمن و متعهد و انقلابی ، کارآمدی و اثر بخش و با تعصب و پشتکار دکتر دوستار در دانشگاه را شاهد بودیم.

وی ادامه داد: در طول مدت تصدی دکتر دوستار افتخارات زیادی در حوزه های مختلف فرهنگی ، آموزشی و پژوهشی مانند کسب مقام در جشنواره امامت و مهدویت، رویدار صدرا و …  داشتیم  که به همت و تلاش و درایت دکتر دوستار اتفاق افتاد و خدا را شاکرم که توفیق خدمت گزاری به من داد و امیدوارم بتوانم طوری خدمت کنم که  شرمنده خون شهدا و دیگر عزیزان نباشم .

دکترملکی خاطر نشان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی یک دانشگاه تحول آفرین و ماموریت گرا است که این ماموریت ها و رخ دادها یی که قرار است در سال ۱۴۰۳ اتفاق بیافتد و سکوی مبدل دانایی به توانایی است که باید در عرصه عمل هم نشان داده شود.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی گیلان با اشاره به نام گذاری سال جدید توسط مقام معظم رهبری (مدظله العالی ) تصریح کرد: خوشبختانه دانشگاه آزاد اسلامی از سال گذشته با داشتن زیرساخت های لازم در زمینه های علمی ، فرهنگی و …. شروع به اقدامات مختلفی در جهت افزایش تولیدات علمی و  فرهنگی نموده است که ان شاء الله با توجه به فرمایشات حضرت آقا ( مد ظله العالی )و شعار دانشگاه آزاد اسلامی به سمتی حرکت کنیم که تمام حوزه ها دارای جهش خوبی باشند.

دکتر ملکی ادامه داد: دانشگاه آزاد اسلامی یک مرکز علمی مولود انقلاب است و توجه به مقوله حجاب و عفاف  اولویت کار در دانشگاه است و در این خصوص اساتید ، کارکنان و دانشجویان باید در مقوله حجاب و عفاف کوشا بوده و برای اینکه فضای دانشگاه حال و هوای اسلامی و انقلابی داشته باشد باید از استاندارد های خوبی برخوردار باشد که این مهم همت و همدلی همگان را در جهت ارتقای جایگاه دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان  طلب خواهد کرد.

لازم به ذکر است در پایان جلسه با اهدای لوح سپاس  از زحمات دکتر محمد دوستار در سمت ریاست سابق دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان تقدیر شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار