کد خبر : 65118
تاریخ انتشار : یکشنبه 5 اردیبهشت 1400- 46: 17

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان:

توزیع ۸۶ بسته کمک معیشتی در قالب طرح همای رحمت

توزیع ۸۶ بسته کمک معیشتی در قالب طرح همای رحمت

غلامی با بیان اینکه جمعیت هلال احمر ۸۶ بسته کمک معیشتی در قالب طرح همای رحمت توزیع کرده است گفت: این تعداد بسته با کمک خانه های هلال روستایی بین افراد نیازمند و کم برخوردار شهرستان صومعه سرا توزیع شد.

به گزارش گیلانستان، «سیاوش غلامی» در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تعداد ۸۶ بسته کمک معیشتی در قالب طرح همای رحمت با کمک خانه های هلال روستایی بین افراد نیازمند و کم برخوردار توزیع شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان با اشاره به اینکه هر بسته شامل سویا، خرما، پنیر، قند و شکر، رب، تن ماهی، برنج و روغن بود گفت: ارزش ریالی این بسته ها ۳۵۰ هزار تومان بوده است.

وی افزود: هزینه این بسته ها با پیگیری معاونت امور داوطلبان استان، همت خیرین و با همکاری ۵ خانه هلال روستایی کما، لیف شاگرد، سورم، تطف و پایین بلگور و دهیاری مرکیه شهرستان صومعه سرا تهیه شده است.
غلامی با بیان اینکه طرح همای رحمت هم اکنون در شعب جمعیت هلال احمر استان گیلان همچنان در حال اجرا است، هدف از اجرای این طرح را، ترویج فرهنگ انفاق و ارزش‌های انسان دوستانه به تأسی از تعالیم الهی در راستای کمک به نیازمندان به ویژه خانواده‌های متضرر از کرونا با بهره‌گیری از ظرفیت خانه‌های هلال در روستاها، در راستای توسعه مشارکت‌های مردمی و تقویت مسئولیت اجتماعی عنوان کرد.

پایان پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار